بوشهر-فرمانده سپاه ناحیه سیدالشهداء شهرستان دیر گفت: امروز دشمن بهتر از دوست عظمت سپاه را شناخته است.
کد خبر: ۸۸۵۰۲۳۰
|
۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۰

 سرهنگ میرزا احمدی صبح امروز در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از شهرستان دیر، با اشاره به دوم اردیبهشت ماه سالروز تاسیس سپاه پاسداران اظهار داشت: سپاه با فرمان حضرت امام با وظیفه حفاظت از دستاوردهای انقلاب اسلامی در دوم اردیبهشت ماه سال 58 تشکیل شد.

سرهنگ احمدی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را حافظ اصل انقلاب دانست و گفت: یکی از وظایف عمده سپاه حفظ اصل انقلاب اسلامی علاوه بر حفظ نظامی کشور است.

وی گفت: پاسداران این نهاد مقدس تمامی توان خود را برای حفاظت و حراست از دستاوردهای انقلاب اسلامی تا سر حد جان به کار گرفتند و تابلوهای زیبایی از ایثار و فداکاری و ما می توانیم خلق کردند که زیر هر تابلو امضای رضایت حضرت امام راحل و مقام معظم رهبری را دارد که فرمودند: اگر سپاه نبود کشور هم نبود.

احمدی افزود: سپاه پاسداران به عنوان بازوی پرتوان انقلاب در همه عرصه‌ها به عنوان پشتوانه قدرتمند نظام جمهوری اسلامی ایفای نقش می کند.

فرمانده سپاه سیدالشهداء ناحیه دیر تصریح کرد: امروز دشمن بهتر از دوست عظمت سپاه را شناخته است و گفت: امروز چهار عامل مهم معنویت، بصیرت، ولایت‌مداری و زمان‌شناسی و وظیفه‌شناسی رمز موفقیت سپاه است.

احمدی افزود: سپاه سازندگی های بسیار زیادی داشته است و امروز پروژه های بسیار زیادی را گرفته است و به نحو احسن تحویل داده است.

سرهنگ میرزا احمدی در پایان خاطرنشان کرد: برای تقویت سپاه نباید از هیچ تلاشی فروگذار باشیم.

انتهای خبر./
ارسال نظرات