مسئول دفتر نمايندگي ولي فقيه در سپاه ناحیه خواف:
مسئول دفتر نمايندگي ولي فقيه در سپاه ناحیه خواف بیان داشت: سپاه پاسداران که حافظ انقلاب و نظام اسلامی است بزرگترین دستاورد انقلاب می باشد.
کد خبر: ۸۸۵۰۲۳۳
|
۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۴
به گزارش خبر گزاري بسيج از خراسان رضوي، حجت الاسلام سيد الحسيني طی مراسمی که به مناسبت سالروز مراسم تاسيس سپاه پاسداران انقلاب اسلامي و با حضور كاركنان و سربازان در محل سپاه ناحيه خواف برگزار شد، در خصوص تاسيس سپاه پاسداران انقلاب اسلامي گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامي نهادي است برخاسته از متن انقلاب اسلامي است كه وظيفه و رسالت اصلي آن بر اساس اصل صد و پنجاه قانون اساسي نگهباني از انقلاب و دستاوردهاي آن است.
 
مسئول دفتر نمايندگي ولي فقيه در سپاه ناحیه خواف ابراز داشت: سپاه پاسداران که حافظ انقلاب و نظام اسلامی است بزرگترین دستاورد انقلاب می باشد.
 
 
وي در ادامه افزود: سپاه نيرويي برخوردار از تحرك در عرصه هاي گوناگون سياسي، فرهنگي، نظامي و دفاعي است كه در عملكرد آن پاسداري از انقلاب و نظام را در همه عرصه هاي گفته شده ثابت كرده است به گونه اي كه بنيان گذار جمهوري اسلامي ايران در مقطعي از زمان كه كشور اماج تهاجمات همه جانبه بود فرمودند اگر سپاه نبود كشور هم نبود.
 
سید الحسنی بیان داشت: همچنين ارزش  پاسداري از انقلاب اسلامي براي امام بزرگوارمان در چنان مرتبه والايي قرار داشت كه فرمودند اي كاش من هم يك پاسدار بودم.    

ارسال نظرات
پر بیننده ها