خبرهای داغ:
اقدام جهادی و ارزشمند مسئولین شهرستان دزفول؛

شورای اداری با حضور 60 نهاد و دستگاه در روستایی محروم برگزار شد+ تصاویر

شورای اداری شهرستان دزفول با حضور یکصد نفر از کلیّه مدیران و مسئولان نهادها و دستگاه های کشوری و لشگری شهرستان با موضوع منطقه ی محروم احمدفداله برگزار شد.
کد خبر: ۸۸۵۰۲۴۴
|
۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۱
به گزارش خبرگزاری بسیج از خوزستان؛ دو سالی است به همت خادمان جبهه جهادی منتظران خورشید منطقه ی بسیار محروم و صعب العبور" احمدفداله" مورد توجه مسئولین بخش های مختلف کشور قرار گرفته است.
جهادگران بسیجی که طی این مدت، فعالیت ها و برنامه های ارزشمندی را در جهت محرومیت زدایی از یکصد روستای محروم این منطقه انجام داده اند، برای نخستین بار در کشور به همت فرماندار شهرستان ویژه ی دزفول، موفق شدند شورای اداری را در یکی از روستاهای محروم برگزار نمایند.
جلسه ی شورای اداری شهرستان با حضور یکصد نفر از کلیه مدیران و مسئولان 60 دستگاه و نهاد کشوری و لشگری با موضوع بررسی محرومیت های احمد فداله و اقدامات جبهه جهادی در روستای پامنار بخش شهیون دزفول برگزار شد.
در جلسه ی مذکور که به نوبه ی خود بی نظیر بوده و می تواند الگویی برای سایر شهرستان های کشور باشد؛ حجت السلام و المسلمین قاضی دزفولی، امام جمعه شهرستان از زحمات و تلاش های جهادگران تشکر و قدردانی نمود.
در ادامه حبیب اله آصفی فرماندار شهرستان ویژه دزفول نیز ضمن قدردانی از جبهه جهادی منتظران خورشید به پاس احیاء این منطقه فراموش شده، از کلیه مسئولین خواست تا در جهت عمران و آبادانی احمد فداله تلاش و برنامه ریزی نمایند.
اسماعیل احمدی، خادم جبهه جهادی نیز ضمن ارایه گزارش کامل اقدامات جهادگران و فعالیت های صورت گرفته از سوی دستگاه های مختلف در حوزه های آب رسانی- برق رسانی-راه سازی- اورژانس هوایی و... مطالبات این مجموعه ی جهادی را از دستگاه ها و ادارات تبیین نمود.
ارایه دیدگاه ها و نقطه نظرات مسئولین و تقدیر از مدیران موفق و نمونه شهرستان از جمله برنامه های این نشست صمیمانه بود.
گفتنی است احمد فداله از توابع دزفول در مرز سه استان چهارمحال و بختیاری- لرستان و خوزستان در ارتفاعات 2500 متری قلل سر به فلک کشیده سلسله کوه های زاگرس با 7 هزار جمعیت ساکن از اولین امکانات اولیه ی حیات محروم می باشد.
 
 
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار