مسئول بسیج دانشجویی استان لرستان:

دومین کنگره بزرگداشت 135 شهید دانشجوی لرستان برگزار می شود

مسئول بسیج دانشجویی لرستان، گفت: دومین کنگره بزرگداشت 135 شهید دانشجوی این استان، یکشنبه 3 اردیبهشت در خرم آباد برگزار می شود.
کد خبر: ۸۸۵۰۲۵۲
|
۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۵
به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان ، حسین محمدی فر در جمع خبرنگاران با اشاره به برگزاری دومین کنگره بزرگداشت شهدای دانشجوی این استان گفت: دومین کنگره بزرگداشت شهدای دانشجوی استان لرستان، یکشنبه 3 اردیبهشت با حضور مسئولین کشوری و استانی و خانواده معظم شهدا در حسینیه سپاه شهرستان خرم آباد برگزار می شود.

وی افزود: ایراد سخنرانی نماینده ولی فقیه در لرستان و مسئول سازمان بسیج دانشجویی کشور، مداحی و اجرای سرودهای حماسی، رونمایی از آثار کنگره و تجلیل از خانواده های معظم شهدای دانشجوی لرستان از برنامه های پیش بینی شده در این کنگره است.

مسئول بسیج دانشجویی لرستان عنوان کرد: این برنامه با هدف تجلیل از مقام شامخ شهید و تکریم خانواده های معظم شهدا، ترویج و حاکم کردن ارزش های متعالی اسلامی و انقلاب در سطح جامعه و الگوپردازی و الگوگیری سیره والای شهدا به نسل های نوپای انقلاب برگزار می شود.

محمدی فر با بیان اینکه استان لرستان 135 شهید دانشجو تقدیم انقلاب کرده است، بیان کرد : مستندسازی آثار شهدای دانشجو، دیدار با خانواده معظم این شهدا، پیگیری چاپ کتب مربوط به شهدای دانشجوی لرستان از اقدامات صورت گرفته توسط دبیرخانه کنگره شهدای دانشجوی لرستان است.

وی تصریح کرد: انبیاء الهی، اولیاء، اهل بیت(ع) و شهدا و بزرگان دین، ره یافتگان به صراط مستقیم الهی هستند و همه ما باید تلاش کنیم از سیره این بزرگان بهره مند شویم و با الگوگیری در مسیر هدایت و راه روشن قرار گیریم.

انتهای پیام/ز

ارسال نظرات