مدیر خبرگزاری تسنیم در استان سیستان و بلوچستان اظهار داشت: در مناظره زنده واکنش نیز زنده است و دولت به دنبال آن است با به دست آوردن سوالات از این مسئله فرار کند
کد خبر: ۸۸۵۰۲۵۳
|
۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۸
آرشام هنرکار،در گفتگو با خبرنگار بسیجاز استان سیستان وبلوچستان در زاهدان در رابطه با مسئله پخش زنده مناظرات انتخاباتی در رسانه ملی گفت: متاسفانه دولت در رابطه با مناظره به دنبال عوام فریبی است و یک شیوه نامناسب را پیش گرفته است.
وی تصریح کرد: از یک طرف رئیس جمهور می‌گوید که مناظرات باید زنده باشد و از طرف دیگر وزیر کشور می‌گوید که بین زنده و ضبطی مگر چه تفاتی وجود دارد و از طرف دیگر نیز برادر رئیس جمهور می‌گوید مناظره زنده بر علیه امنیت ملی است.
مدیر خبرگزاری تسنیم در استان سیستان و بلوچستان با تاکید بر اینکه اعضای دولت با این سخنان به دنبال عوام‌فریبی در رابطه با مناظرات هستند، گفت: در مناظره زنده واکنش نیز زنده است و دولت به دنبال آن است با به دست آوردن سوالات از این مسئله فرار کند.
هنرکار تاکید کرد: تجربه نشان داده است که آقای روحانی زمانی که از او سوالی خاص پرسیده ‌شود و توان پاسخگویی را در خود نبیند به پرخاشگری دست می‌زند که این موجب ریزش آرای او می‌شود برای همین تیم رئیس‌جمهور می‌خواهند تمام سوالات و جواب‎ها را از پیش به وی بدهند.
وی همچنین اظهار داشت: طبق نظرسنجی صدا و سیما و چند مرکز معتبر دیگر نظر مردم در رابطه زنده برگزار شدن این مناظرات این است که بیش از 90 درصد مردم  خواهان زنده برگزار شدن مناظرات هستند.
مدیر خبرگزاری تسنیم در استان سیستان و بلوچستان در پایان تاکید کرد: رئیس‌جمهور باید به خواست مردم که زنده برگزار شدن مناظرات است احترام بگذارد.
ارسال نظرات