مسئول روابط عمومی وتبلیغات سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان:

کاندیدایی که عدم احراز می‌گیرد، باید به قانون تمکین کند/ کسانی که پیشرفت کشور را می‌خواهند دشمن شاد کن نشوند

مسئول روابط عمومی وتبلیغات سپاه سلماناستان سیستان و بلوچستان اظهار داشت: : اگر کسی بنا بر وظیفه، پای به عرصه انتخابت گذاشته و عدم احراز گرفته است، اکنون این وظیفه از گردنش ساقط شده، پس باید آن را قبول کند و به فکر کمک به بهتر برگزار شدن انتخابات باشد
کد خبر: ۸۸۵۰۲۵۶
|
۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۸
سرهنگ پاسدار یوسف علی‌بیگی، در گفتگو با خبرنگار بسیج ازاستان سیستان وبلوچستان  در رابطه با تایید صلاحیت کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری از جانب شورای نگهبان گفت: تایید صلاحیت کاندیداها، وظیفه‌ای است که قانون بر عهده شورای نگهبان گذاشته و همواره باید کسانی که عدم احراز گرفته‌اند بر قانون تمکین کرده و از حاشیه‌سازی دوری کنند.
وی تاکید کرد: اگر کسی بنا بر وظیفه، پای به عرصه انتخابت گذاشته و عدم احراز گرفته است، اکنون این وظیفه از گردنش ساقط شده، پس باید آن را قبول کند و به فکر کمک به بهتر برگزار شدن انتخابات باشد.
مسئول روابط عمومی وتبلیغات سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان با بیان جمله امام راحل مبنی بر اینکه «میزان رای ملت است»، تصریح کرد: اگر کسانی پیشرفت و آبادانی کشور را طلب دارند سعی کنند با اقدامات خود دشمن شادکن نشوند و به فکر کمک به رئیس‌جمهور منتخب ملت باشند.
علی‌بیگی تاکید کرد: وظیفه رسانه‌ها در انتخابات پیش رو با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری در رابطه با بصیرت‌افزایی در جامعه، بسیار مهم است و از رسانه‌ها که چشم ملت به حساب می‌آیند، انتظار می‌رود که به دنبال ایجاد شور انتخاباتی در جامعه باشند و از ایجاد حواشی و تحریک عواطف مردم دوری کنند.
وی در پایان با بیان خرسندی از تاثیرگذاری رسانه‌ها در بصیرت‌افزایی در جامعه، تصریح کرد: هر رسانه‌ای رسالتی دارد و مهم‌ترین رسالت همه رسانه‌ها آگاه‌سازی و بصیرت‌افزایی است؛ پس از دوستان رسانه‌ای انتظاری جز این موارد وجود ندارد

ارسال نظرات