خبرهای داغ:
مسئول بسیج جامعه پزشکی سپاه صاحب الامر (عج) خبر داد:
مسئول سازمان بسیج جامعه پزشکی سپاه صاحب الارمر(عج) قزوین با اشاره به نیاز مناطق محروم به حضور تیم پزشکی در آنجا، از حضور و سرکشی پزشکان در مناطق محروم استان قزوین خبر داد.
کد خبر: ۸۸۵۰۲۶۷
|
۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۲

محمد طایفه مسئول بسیج جامعه پزشکی سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین، در گفت وگوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری بسیج در قزوین، در خصوص برنامه های اختصاصی این سازمان طی هفته سلامت اظهار کرد: پزشکان عضو بسیج جامعه پزشکی استان قزوین در روز جمعه با حضور در ایستگاه هاس سلامت که در نماز جمعه سراسر استان قزوین تبیین شده بود، به ارائه خدمات پزشکی برای تمامی اقشا جامعه پرداختند.

وی ادامه داد: دیگر برنامه بسیج جامعه پزشکی طی هفته سلامت حضور در مناطق محروم الموت شرقی، روستاهای اویرک و علی آباد برای ارائه خدمات پزشکی در روز یکشنبه خواهد بود، همچنین تیم دیگری از پزشکان روز سه شنبه با حضور در روستاهای زرآباد و زوار آباد به مردم کمک خواهند کرد.

این مسئول افزود: روز پنجشنبه گروهی از پزشکان سازمان بسیج جامعه پزشکی با حضور در بخش الموت غربی به مردم در رجایی دشت خدمات ارائه خواهند داد.

طایفه خاطر نشان کرد: ارائه خدمات پزشکی به مردم شهرستان آوج و بوئین زهراطی هفته سلامت ادامه خواهد داشت و تعداد 1500 پک بهداشتی به نیازمندان ارائه خواهد شد.

مسئول بسیج جامعه پزشکی با بیان اینکه خدمات این قشر از بسیج طی سال نیزادامه دارد، ادامه داد: هر بخش از فعالت اقشار بسیج که نیاز به پشتیبانی امدادی داشته باشد، بسیج جامعه پزشکی تلاش می کند تا بهترین خدمات را به آن سو سوق دهد، لذا هم اکنون که عزیزان ما در بسیج جهاد سازندگی در آبیک مشغول بیابان زدایی هستند، گروهی از برادران ما به منظور ارائه خدمات امدادی آنان را همراهی می کنند.

وی با اشاره به اهمیت تبلیغات و اطلاع رسانی تصریح کرد: طی هفته سلامت بنر ها و برنامه فضاسازی متعددی در سطح استان پخش گردیده است و همچنین پیامک های اطلاع رسانی نیز اترسال گردیده است.

طایفه اضافه کرد: ایستگاه هاس سلامت در داخل سپاه حضور داند که در روز های یکشنبه، دوشنبه و چهار شنبه هفته جاری خدماتی نظیر تست قند خون، فشار خود و خدمات ابتدایی اینچنینی را به عزیزان پایور ارائه می دهند .

این مسئول به برگزاری همایش کشوری سلامت در حوادث و بلایا اشاره کرد و گفت: در دانشگاه علوم پزشکی ایران همایشی با عنوان سلامت در حوادث و بلایا طی سه روز برگزار می شود مکه طی این دوره، به تفکیک هر روز 35 نفر از برادران کادر درمان استان قزوین به این همایش اعزام می شوند( این  همایش از امروز، دوم اردیبهشت ماه آغاز گردیده است.)

طایفه در بخش پایانی سخنان خود یادآور شد: در هفته سلامت از عزیزانی که بیشترین تلاش را برای اشاعه خدمات بهداشتی و درمانی به کار برده اند تقدیر به عمل خواهد آمد، همچنین جوایزی به آن دسته از عزیزان که در مسابقات ما شرکت کرده اند جوایزی اهدا خواهد گردید.

1004/ت30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار