فرمانده سپاه غدیر در جمع پایوران این ناحیه، گفت: انقلاب اسلامی ایران در امتداد بعثت رسول الله، واقعه غدیر و عاشورا است که باید در حفظ آن کوشا باشیم تا بتوانیم انشاالله زمینه ساز ظهور حضرت بقیه الله را فراهم سازیم.
کد خبر: ۸۸۵۰۲۷۷
|
۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، داود عباسی با اشاره به سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزود: بی شک درایت حضرت امام خمینی(ره) در تاسیس سپاه پاسداران و انقلاب اسلامیو بسیج را می توان تنها یکی از آینده گری های حضرت امام خمینی(ره) دانست.

عباسی با اشاره به خطبه 25 نهج البلاغه ادامه داد: حضرت امیرالمونین علی(ع) در این خطبه به شرح حال کسانی پرداخته است که در باطل بودن خود محکم و استوار هستند ولی ما در حقانیت خود بعضا سستو بدون وحدت هستیم .

وی دشمنان انقلاب را به دو دسته استکبار و لیبرالیسم تقسیم بندی و بیان کرد: علت عمده دشمنی آمریکا ایستادگی در مقابل ظلم و حمایت از مظلومان در منطقه و جهان و عدم قبولی کدخدای جهانی به سرکردگی امریکاست.

داود عباسی اضافه کرد: امروز در وسط میدان جنگ هستیم و باید هوشیار و با بصیرت باشم چراکه بنا به فرموده حضرت علی(ع) اگر خوابمان ببردبا لگد دشمنان بیدار خواهیم شد.

ارسال نظرات