عضو کمیسیون اقتصادی مجلس نهم در گفتگو با «بسیج» عنوان کرد
نکو گفت: متأسفانه وضعیت امروز به لحاظ قدرت خرید و معیشت مردم نسبت به گذشته مناسب نیست آن چیزی که مشاهده می شود تنگ تر شدن رضایت مندی خانوارها از رفاه و آسایش است.
کد خبر: ۸۸۵۰۲۹۷
|
۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۷:۲۲

ابراهیم نکو، عضو کمیسیون اقتصادی مجلس نهم شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری بسیج، با اشاره به کاهش سرانه مصرف گوشت و مرغ طی چهار سال اخیر و ارتباط آن با بحث معیشتی مردم گفت: متأسفانه وضعیت امروز به لحاظ قدرت خرید و معیشت مردم نسبت به گذشته مناسب نیست آن چیزی که مشاهده می شود تنگ تر شدن رضایت مندی خانوارها از رفاه و آسایش است.

وی با اشاره به لزوم برنامه ریزی دولت در خصوص جبران عقب ماندگی های اقتصادی در دوره های گذشته افزود: قسمتی از تنگ شدن معیشیت  طبیعی است چون دولت باید با برنامه ریزی عقب ماندگی های اقتصادی گذشته را جبران می کرد اما به دنبال فرمایشات رهبری طراحی برای معیشیت مردم یک اصل مهم است.

از کاهش سرانه مصرف مرغ و گوشت تا نگرانی از وضعیت معیشت مردم

این اقتصاددان برجسته با بیان این مطلب که توجه به معیشت مردم دغدغه مقام معظم رهبری و بزرگان جامعه است؛ خاطرنشان کرد: وضعیت معیشتی مردم نگرانی رهبری و بزرگان جامعه ما است که باید در دستور کار دولت باشد و امیدوار هستیم که کنترل تورم و رشد اقتصادی، خود را در زندگی مردم نشان دهد.

ارسال نظرات