کد خبر: ۸۸۵۰۳۰۳
|
۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، امیر جمشیدنژاد اظهار داشت: سنندج به عنوان مرکز استان کردستان دارای دو پایانه مسافربری مرکزی و شمالغرب است.

وی افزود: در این دو پایانه مسافربری 23 تعاونی حمل و نقل از قبیل 13 تعاونی اتوبوس رانی، 6 تعاونی مینی بوس و 4 تعاونی سواری آماده خدمات رسانی به مسافران هستند.

مدیرعامل سازمانه پایانه‌های مسافربری شهرداری سنندج اضافه کرد: تعداد 318 دستگاه خودرو سبک و سنگین در پایانه مسافربری مرکزی و شمال غرب شامل 213 دستگاه سواری، 75 دستگاه اتوبوس و 30 دستگاه مینی بوس در 23 تعاونی اقدام به جابجایی مسافران می‌کنند.

وی همچنین از جابجایی 3 میلیون و 988 هزار مسافر از طریق پایانه‌های مسافری سنندج در سال گذشته خبر داد و گفت: اتوبوس و مینی بوس بیشترین سهم را در جابجایی مسافر داشته‌اند.

جمشیدنژاد افزود: سال 94 بیش از 4 میلیون 733 هزار مسافر در پایانه مسافربری سنندج جابجا شدند که با بررسی این آمار سال گذشته شاهد کاهش 19 در صدی مسافر بودیم.

وی تصریح کرد: سال گذشته اقدامات مناسبی در جهت تعمیر و باسازی سرویس‌های بهداشتی، نمازخانه و همچین بهیود فضای معابر این دو پایانه صورت گرفت.

جمشیدنژاد بیان کرد: نورپردازی، گل کلکاری و ترمیم فضای سبز محوطه پایانه مسافربری از دیگر اقداماتی بود که سال گذشته اجرا شد.

مدیر عامل سازمان پایانه مسافربری شهرداری سنندج ابراز امیدواری کرد با نظارت و خدمات رسانی شایسته به مسافران بتوانیم سفری ایمن و خاطره خوشی را برای مسافران فراهم کنیم.

ارسال نظرات