داستان از آنجا آغاز می شود که مهرداد جوان که حالا ۲۵ سال داشت برای اشتغال به شهر سرعین می‌آید و در یکی از آبدرمانی‌های شهر سرعین شروع به کار می‌کند....
کد خبر: ۸۸۵۰۳۲۳
|
۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل به نقل ازساوالان خبر;مهرداد (وحید) نامی که پدر اصلی وی بر روی این جوان گذاشته بود و متولد ۱۳۷۰ است. به دلیل جدا شدن پدر و مادرش، پدرش او را به خانواده که اعلام آمادگی کرده بودند ،می‌توانند وحید را نگه دارند سپرده بود.

مهرداد در شش ماهگی به یک خانوادۀ مسافر اهل تهران سپرده شد. آنها بعد از چند سال از تهران به اردبیل (شهرک کارشناسان) عزیمت کردند.

مهرداد جوان که حالا ۲۵ سال داشت برای اشتغال به شهر سرعین می‌آید و در یکی از آبدرمانی‌های شهر سرعین شروع به کار می‌کند.

حقیقت زمانی مشخص میشود که ناپدری مهرداد (یا وحید) در روزهای پایانی عمر خویش به مهرداد می‌گوید که پدر اصلی اش نیست و پدر اصلیش مردی به نام قاسم بوده است و از ایشان فقط این را می‌داند که اهل یک روستا است.

پسر پیگیر پیدا کردن خانواده‌اش می‌شود و ذکر حال زندگی خویش را به همکارش در یک مجتمع آبدرمانی در شهر سرعین می‌گوید؛ همکارش که شناختی از قاسم داشته به وی می‌گوید که پدر او را می‌شناسد. در نهایت این جوان بعد از ۲۵ سال به آغوش گرم خانواده خویش باز می‌گردد. وحید اصلی خانواده خویش را در روستای گازیر پیدا کرده و بسیار خوشحال از پیدا کردن اصالت و اصل خویش است.

ارسال نظرات