خبرهای داغ:
فرمانده سپاه آذربایجان شرقی در آیین معرفی فرمانده جدید سپاه هریس، سپاه را سازمانی فراجناحی و ملاک اقدام و عمل آن را پیروی از منویات رهبر فرزانه انقلاب در راستای روشنگری و هدایت موثر بدون جانبداری جناحی و حزبی دانست.
کد خبر: ۸۸۵۰۳۴۰
|
۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، غلام عسگر کریمیان با اشاره به سالروز تشکیل سپاه پاسداران گفت: بر اساس اصل 150 قانون اساسی سپاه مولود انقلاب است و در همه عرصه های نظامی، امنیتی، فرهنگی و شناختی که کیان نظام و انقلاب در هر زمان یا مکان در خطر باشد با قاطعیت در میدان حضور خواهد یافت و تا آخرین توان خود از آن دفاع خواهد کرد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود افزود: امروز همه تلاش دشمنان برای تشکیل گروه های لیبرال سکولاریست(سازشکار) در بدنه نظام است که این نقشه خطرناک آفت روحیه انقلابی گری و اقدام جهادی است.

کریمیان یادآور شد: امروز عامل اصلی نارضایتی مردم مدیریت اشتباه و فرافکنی برخی از مسئولان نظام است چراکه آرمان های انقلاب اسلامی از لحاظ محتوا هیچ مشکلی ندارد.

 
فرمانده سپاه عاشورا خاطرنشان کرد: صاحبان اصلی این نظام و انقلاب مردم هستند و حفظ نظام و انقلاب در گرو راست گویی، اقدام انقلابی و حفظ روحیه مطالبه گری مسئولان از خود در قبال خون شهداء در هر پست و مقامی است.

در این آیین با قدردانی از زحمت های براتعلی ممی پور فرمانده سابق سپاه هریس، حمید محمدی به عنوان فرمانده جدید این ناحیه معرفی شد.

 
ارسال نظرات