امام جمعه اصلاندوز:

تقویت اقتصادی نکته کلیدی کشور است/سپاه کارنامه درخشانی در همه عرصه‌های انقلاب دارد

امام جمعه اصلاندوز گفت:در اقتصاد کشور ضعف و تزلزل هست، باید دست به دست هم دهیم تا مشکلات اقتصادی را رفع کنیم.
کد خبر: ۸۸۵۰۳۵۰
|
۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از اصلاندوز به نقل ازارس تبار،حجت الاسلام والمسلمین "عظیم اسدزاده" در خطبه های این هفته نماز جمعه اصلاندوز به فرمایشات مهم رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار فرماندهان ارتش اشاره کرد و گفت:حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در این دیدار اولویت درجه یک کشور را مسائل اقتصادی دانستند و گفتند: اصلی‌ترین وظیفه‌ مسئولان، پیگیری سیاست های اقتصاد مقاومتی به‌ویژه در بخش اشتغال و تولید و تلاش جدی برای حل مشکلات معیشتی مردم و همچنین ایستادگی در مقابل ابرقدرت‌ها و نترسیدن از تشر آن‌ها است.

وی با اشاره به فرمایشات رهبری، اگر کسی از تهدید دشمنان می ترسد از طرف خود بترسد نه از طرف مردم افزود:برخی از مسئولان از تهدیدهای آمریکا و غرب می ترسند اما ملت ایران در طول 38 سال از پیروزی انقلاب از آمریکا و غرب و اسراییل تاکنون نترسیده و هیچ وقت نخواهد ترسید.

امام جمعه اصلاندوز نکته کلیدی کشور را تقویت اقتصادی دانست و تصریح کرد:در اقتصاد کشور ضعف و تزلزل هست،باید دست به دست هم دهیم تا مشکلات اقتصادی را رفع کنیم.

حجت الاسلام اسدزاده همچنین با اشاره به انتخابات 29 اردیبهشت افزود:به فرموده رهبری باید مردم، مسئولان و نامزدها، انتخابات را قدر بدانند و زمینه‌ یک انتخابات پر شور و شوق و بانشاط، سالم، باامنیت و گسترده را فراهم کنند.

وی با اشاره به نامزدهای تایید صلاحیت شده در انتخابات ریاست جمهوری از سوی شورای نگهبان، بر پایبندی به قانون در انتخابات تاکید کرد و گفت:تا زمانی که قانون در انتخابات حاکم است یقینا امنیت نیز برقرار خواهد شد.

وی با اشاره به به لزوم رعایت اخلاق انتخاباتی افزود: نامزدهای انتخابات باید بدون تخریب دیگر نامزدها، برنامه های لازم و مناسبی برای خدمت به آحاد جامعه ارائه دهند.

خطیب جمعه اصلاندوز بر حضور حداکثری در انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا در روز 29 اردیبهشت تاکید کرد و از مردم بخصوص عشایر غیور منطقه خواست با حضور پرشکوه در پای صندوق های رای مشت محکمی بر دهان دشمنان و بدخواهان نظام بزنند.

امام جمعه اصلاندوز در ادامه به سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت:پس از انقلاب چند نهاد مقدس با دستان بنیانگذار انقلاب اسلامی تاسیس شد که نهاد مقدس سپاه پاسداران از جمله نهادی است که از زمان تاسیس تاکنون کارنامه درخشانی در کلیه عرصه های مختلف از جمله اقتصادی داشته و گامهای موفقیت آمیز و موثری برداشته است.

حجت الاسلام اسدزاده در بخش دیگری از خطبه ها ضمن تسلیت فرارسیدن سالروز شهادت حضرت امام موسی کاظم(ع) و تبریک مبعث حضرت رسول اکرم (ص) از مومنان و نمازگزاران خواست زندگی ائمه اطهار(ع) را در زندگی سرمشق و الگوی خود قرار دهند.

وی با اشاره به روز شنبه سیاه و جنایت هولناک داعش در فوعه و کفریا و سکوت سازمان ملل و حقوق بشر نسبت به این فجایع افزود:روز شنبه اتوبوس‌هاى حامل ساکنان شهرک‌هاى شیعه‌نشین فوعه و کفریا توسط یک بمب‌گذار انتحارى مورد حمله قرار گرفتند که از 126 نفرى که در این حادثه زنده زنده سوختند، 80 نفر کودک بودند. اما با سکوت مدعیان جهانى حقوق بشر مواجه شد.

خطیب جمعه اصلاندوز در ادامه با تسلیت درگذشتگان حادثه سیل در استانهای آذربایجان شرقی و غربی گفت:این حادثه تلخ که موجب جان باختن عده ای از هموطنان در این شهرها شد موجب تاسف و تاثر همگان است.

وی با اشاره به بازدیدهای مسئولان از مناطق سیل زده افزود:امید است مسئولان بفکر خانه های واقع شده در آبراهها باشند تا خدای ناکرده دیگر شاهد حوادث اینچنینی در کشور نباشیم.

حجت الاسلام اسدزاده در خطبه اول در مورد سبک زندگی اسلامی و دینی و فرمایشات ائمه اطهار(ع) در این مورد مطالبی را ایراد کرد و گفت:بهترین راه و روش زندگی اسلامی عمل به فرمایشات ائمه اطهار(ع) است.

ارسال نظرات
آخرین اخبار