خبرهای داغ:
به همت پایگاه شهید خلیل فتح حوزه امام محمدباقر(ع)؛
سخنران یادواره شهدای کوی البرز تبریز، گفت: علت این که کشورهای اروپایی و آمریکایی برای انجام همه کارها از اسرائیل اجازه و از آنجا خط می گیرند، یا رئیس جمهورشان اول با دولت اسرائیل دیدار می کنند بیانگر تبعیت آن ها از این غده سرطانی است.
کد خبر: ۸۸۵۰۳۵۴
|
۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، سردار یکتا با بیان رهبر فرزانه انقلاب هرچه در رابطه با کشور های نظام سلطه پیش بینی کرده اند به واقعیت پیوسته است، افزود: اگر حضرت آقا می فرمایند: «اسرائیل بیست و پنج سال آینده را نخواهد دید» به یقین اتفاق خواهد افتاد و رویای نیل تا فرات این رژیم به زباله دان تاریخ خواهد پیوست.

وی در پایان با اشاره به خاطره ای از شهدا ادامه داد: جوانان امروز هم ادامه دهنده راه شهدا هستند، اگر امروز هم نیاز باشد جوانان ما مانند جوانان دیروز همچون خلیل فاتح ها- آن جوان آزاده شهید عمل خواهند کرد.

یکتا خاطرنشان کرد: شوق جوانان را به فرهنگ ایثار و شهادت در اردوهای راهیان نور شاهد هستیم که با استقبال بی نظیر جوانان دانش آموزان و دانشجویان مواجه است، جوانانی که با اقتدا به سخنان ولی امر و امام و مقتدایشان رویای نیل تا فرات اسرائیل پایان خواهند داد.

ارسال نظرات