مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه لردگان:

انقلاب اسلامی زمینه ساز عصر ظهور است

حجت الاسلام حمیدرضا نباتی، گفت: کسی باید رئیس جمهور شود،‌که از توپ و تشر آمریكا منفعل نشود.
کد خبر: ۸۸۵۰۳۸۱
|
۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه لردگان با تبریک دوم اردیبهشت، سالروز تشکیل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به فرمان حضرت امام خمینی(ره) به تشریح اهمیت این نهاد در حفظ دستاوردهای انقلاب اسلامی پرداخت.

حجت الاسلام حمیدرضا نباتی، در ادامه با تقسیم بندی تاریخ بشریت بعد از بعثت نبی مکرم اسلام صلی الله علیه و آله و سلم به 5بخش، که هرکدام دارای اهمیت خاص می باشند، اظهار کرد: بعثت پیامبر اسلام صلی الله علیه و آله و سلم، اولین مقطع تاریخ فراروی ماست، كه شروع دعوت جهانی بشریت به سوی اسلام می باشد.

وی، مقطع دوم تاریخ را واقعه غدیر خم دانست و گفت: غدیر استكمال بعثت است. در روز غدیر اسلام كامل شد و خداوند راضی گردید تا اسلام دین تمام انسانها باشد.

حجت الاسلام نباتی، سومین مقطع تاریخ را عاشورا خواند و افزود: عاشورا، احیای بعثت و غدیر بود. عاشورا، تضمین دوام دین اسلام بود و خون تازه ای در كالبد خسته این نهضت عظیم الهی به جریان انداخت.

وی، ادامه داد: انقلاب اسلامی بعنوان مقطع چهارم، نیز زمینه ساز مقطع پنجم یعنی ظهور حضرت مهدی(عجل الله تعالی فرجه الشریف) می باشد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه لردگان در تشریح عصر ظهور بعنوان مقطع پنجم تاریخ، تصریح کرد: با جرأت می توان گفت مقطع چهارم یعنی زمان ما حساس ترین مقطع تاریخ می باشد؛ چرا كه در این مقطع تقابل جبهه كفر و شرك و نفاق در مقابل جبهه حق به معنای واقعی كلمه اتفاق افتاده است.

وی یادآور شد: باید توجه داشته باشیم كه هر حركتی، که چه در بیرون از كشور و چه از درون، كمك كار پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی باشد، این حركت كمك كرده است به تعجیل در ظهور و بالعكس هر هر حركتی كه بر خلاف جهت امام و انقلاب و رهبری باشد تأخیر اندازنده ظهور است.

نباتی در خصوص انتخابات و گزینش اصلح نیز گفت: خوب دقت كنیم ببینیم ملاكها و معیارهای انتخاب اصلح كدام است؟ از منظر رهبر معظم انقلاب، شاخص های رئیس جمهور طراز انقلاب چیست؟

وی، تأکید کرد: باید حواسمان باشد داریم رئیس جمهور یك كشور قدرتمند را انتخاب می كنیم؛ لذا بایستی این رئیس جمهور پرچمدار انقلاب و معتقد به ارزشهای انقلاب باشد.

نباتی، گفت: به فرموده مقام معظم رهبری، کسی باید رئیس جمهور شود،‌که از توپ و تشر آمریكا منفعل نشود. درد این مردم را داشته باشد، جوان گرا و پرنشاط باشد، خود را وامدار شهدا، امام و این مردم زجركشیده بداند، نه اینكه وامدار احزاب و گروهها و افرادی باشد كه برای این انقلاب هیچ كاری نكرده اند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار