سرهنگ پاسدار موسی انصاری گفت: معنویتی که در سپاه وجود دارد مهم ترین واقعیتی است که باعث پیروزی این نهاد انقلابی می شود.
کد خبر: ۸۸۵۰۳۹۲
|
۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ فرمانده سپاه ناحیه فارسان در گفت و گو با خبرنگار ما،‌اظهار کرد: تفاوتی که سپاه با سایر سازمان های نظامی جهان دارد، مساله معنویت و تقواست که این نهاد را متمایز می کند.

فرمانده سپاه ناحیه فارسان افزود: برای حفظ انقلاب و ارزش های انقلاب اسلامی، همه پاسداران باید خود سرشار از پاکی و بصیرت باشند؛ چرا که چشم امید همه ی مستضعفان ایران و جهان به دست و بازوی پاسداران عزیز است تا در مقابل ظلم بایستند.

سرهنگ انصاری اضافه کرد: پاسداران تبعیت از ولایت فقیه را تکلیف و افتخار خود دانسته و دستورات ایشان را، دستورات امام زمان(عج) می دانند.

وی، ادامه داد: فراهم آوردن زمینه های ظهور از جمله شرایط ظهور به حساب می آید و اعمال و رفتار شیعیان مقدمه ای برای ظهور حضرت مهدی(عج) است؛ لذا ایجاد آگاهی و آمادگی جامعه بشری برای حق و حقیقت و مخالفت جدی با ظلم و جور یکی از زمینه های مهم ظهور است، که سپاه پاسداران انقلاب اسلامی پیشرو و فرمانده جهت تحقق این بُعد می باشد.

سرهنگ انصاری بیان کرد: سپاه در صحنه اقدام و عمل نیز سرآمد نهادهای انقلابی است و اقدامات سازندگی سپاه با تکیه بر توان و ظرفیت داخلی موجب شکوفایی اقتصاد در ابعاد مختلف شده است.

وی،‌گفت: در طول چند دهه گذشته سپاه در جاهایی که نیاز بوده به خواست مسئولان اقدام به اجرای طرح های بزرگ سازندگی با کیفیت بسیار بالا و هزینه های بسیار پایین تر نسبت به شرکت های خارجی کرده که این اقدامات پاسخگوی بخش عمده نیازهای راهبردی توسعه کشور بوده است.

ارسال نظرات