کد خبر: ۸۸۵۰۴۱۵
|
۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۵:۵۳

شهردار رشت گفت:ساختارهای مردمی و سازمان یافته که در دنیا مرسوم اند جنسشان با جنس سپاه فرق می کند، مردمی بودن ساختار سپاه سبب شده تا مردم راحت تر با آن ارتباط برقرار کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از گیلان، دکتر ثابت قدم همزمان با دوم اردیبهشت سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در دفتر ستاد کنگره شهدای گیلان حاضر شد و با اعضای این سازمان دیدار و گفتگو کرد.

وی با تبریک روز تاسیس سپاه، گفت:ساختارهای مردمی و سازمان یافته که در دنیا مرسوم اند جنسشان با جنس سپاه فرق می کند، مردمی بودن ساختار سپاه سبب شده تا مردم راحت تر با آن ارتباط برقرار کنند.

شهردار رشت تصریح کرد:انتقال روحیه ایثار مستلزم مستندسازی آنچیزی است که در گذشته رخ داده و این، چراغ راه آیندگان خواهد بود.

شهردار رشت افزود:مستند سازی گذشته گاه با برگزاری کنگره محقق می شود گاه با انتشار یک کتاب و یا ساختن یک فیلم، بنابراین باید مخاطب را شناخت و محتوای مناسب با زمانه را تولید کرد.

دکتر ثابت قدم ادامه داد:سازماندهی فرهنگی نیاز است تا ایثارگری متعصبانه ی آگاهانه را با ذهنیت معنوی مبتنی بر واقعیات عینی انتقال دهد. بنابراین محتوا سازی باید در دستور کار قرار گیرد و ابزار انتقالِ هدف بزرگی که در نظر گرفته ایم به درستی انتخاب شود.

ارسال نظرات