رییس ستاد کنگره شهدای گیلان خبر داد:
رییس ستاد کنگره شهدای گیلان گفت:۴کتاب جیبی درباره شهدای مدافع حرم روحی، سیرت نیا، کوچک زاده و مسافر به همت شهرداری و ستاد کنگره در دست انتشار است و امیدوار هستیم بر تعداد فعالیت های مشترک این دو سازمان روز به روز افزوده شود.
کد خبر: ۸۸۵۰۴۳۲
|
۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۵:۵۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از گیلان،ابراهیم جوادی در دیدار شهردار رشت از ستاد کنگره شهدای گیلان که به مناسبت دوم اردیبهشت سالروز تاسیس سپاه پاسداران صورت گرفت با تشکر از حضور شهردار رشت در ستاد کنگره گفت:با همیاری و مساعدت شهردار رشت بود که سال گذشته در چنین روزی توانستیم کنگره ملی را برگزار کنیم و هنوز هم استان از مواهب این کنگره برخوردار است.

وی تصریح کرد:فضا سازی شهری در ایام کنگره و پس از آن با دستور مستقیم شهردار رشت صورت گرفت و همیشه در صحنه بودن ایشان موجب قوت قلب و دلگرمی ما بوده و هست.

رییس ستاد کنگره شهدای گیلان گفت:ما در سال گذشته هفته ای نبود که افتتاحیه تندیس یا میدانی به نام شهدا نداشته باشیم و ماحصل هماهنگی شهرداری رشت و ستاد کنگره در برگزاری موفق کنگره ملی تجلی پیدا کرد.

جوادی ادامه داد:۴کتاب جیبی درباره شهدای مدافع حرم روحی، سیرت نیا، کوچک زاده و مسافر به همت شهرداری و ستاد کنگره در دست انتشار است و امیدوار هستیم بر تعداد فعالیت های مشترک این دو سازمان روز به روز افزوده شود.

 

ارسال نظرات