بسیج دانشجویی دانشگاه صداوسیما در نامه‌ای به دبیر شورای نگهبان از عملکرد این شورا در بررسی تائید صلاحیت‌ها قدردانی کرد.
کد خبر: ۸۸۵۰۴۳۳
|
۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۶:۳۴
به گزارش خبرگزاری بسیج، بسیج دانشجویی دانشگاه صداوسیما در نامه‌ای به آیت‌الله احمدجنتی دبیر شورای نگهبان از عملکرد این شورا در بررسی تائید صلاحیت کاندیداهای ریاست‌جمهوری قدردانی کرد.

در بخشی از این نامه آمده است: شورای نگهبان نهادی‌ است که نظام را از ورود ناخالصی‌ها در امان نگه می‌دارد و بدون شک اگر این کار را برعهده نداشت، قطعا نظام مقدس جمهوری اسلامی  با مشکلات فراوانی روبرو می‌شد براین اساس دانشجویان انقلابی از تلاش‌های مجاهدانه شما و دیگر اعضا شورای محترم نگهبان که برای انتخابات ریاست جمهوری، باری دیگر برگی زرین در حراست و حفاظت از نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران رقم زدید صمیمانه تشکر می‌کنیم و ان شاالله خداوند به پاس زحمات شما بهترین سرنوشت را برای مردم انقلابی ایران رقم بزند.

این نامه می‌افزاید: ملت فهیم و جوانان انقلابی همانگونه که امام خمینی ره و رهبر معظم انقلاب بارها از این نهاد پربرکت دفاع کرده‌اند، از این تصمیم منطقی شورای نگهبان حمایت می‌کنیم. بی‌شک شورای نگهبان یکی از مهمترین مراکزی است که همیشه پاسدار انقلاب و اسلام بوده است و نظر آن می‌بایست فصل الخطاب همه گروه‌ها و احزاب باشد.

در پایان این نامه اضافه شده است: براین اساس کاندیدایی که صلاحیت‌شان مورد تایید قرار نگرفته است باید با آرامش، برخلاف عده‌ای بدون ایجاد تنش و فتنه‌انگیزی برای منافع شخصی و حزبی‌شان، از نظر شورای نگهبان تمکین کنند. همچنین کاندیدای برگزیده می‌بایست با تمکین از قانون بدون ابایه‌گری و تخریب به تشریح برنامه‌های خود بپردازند و هرکس را که مردم انتخاب کردند را بدون ادعاهای کذب با تمکین از قانون بپذیرند.
ارسال نظرات