فرمانده ناحیه ثارالله با توزیع کتاب "گنج تمام نشدنی" مطرح کرد:

بسیجیان باید راویان راه شهدا ءباشند

دهقان تأکید کرد: تمامی پایوران ناحیه ثارالله باید راویان راه شهداء باشند و به خوبی با هشت سال دفاع مقدس آشنا باشند ،که برای حاصل شدن این امر این کتاب خریداری شده و توزیع شده است.
کد خبر: ۸۸۵۰۴۴۶
|
۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۷:۰۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از یزد، در راستای عمل به دستور سردار فرماندهی سپاه الغدیر مبنی بر آموزش روایتگری و سخنرانی درباره هشت سال دفاع مقدس، به دستور فرمانده ناحیه ثارالله سرگرد مهدی دهقان توزیع کتاب "گنج تمام نشدنی " بین تمامی پایوران این ناحیه توزیع شد.

" دهقان" فرمانده ناحیه ثارالله در همین راستا اظهارداشت : باید راه شهدا ادامه داشته باشد و این راه ادامه پیدا نمی کند جز با مطالعه وصیت نامه های شهدا و آثار و کتاب هایی چون " گنج تمام نشدنی " که برای هشت سال دفاع مقدس نگارش شده است.

وی تاکید کرد تمامی پایوران ناحیه ثارالله باید راویان راه شهدا باشند و به خوبی با هشت سال دفاع مقدس آشنا باشند که برای حاصل شدن این امر این کتاب خریداری شده و توزیع شده است.

گفتنی است این کتاب که به اطلاعات کلی جنگ ،نقش مردم یزد در جنگ و خاطرات و وصیت نامه های سرداران ورزمندگان یزدی در هشت سال دفاع مقدس می پردازد در بین پایوران توزیع شده است.

ارسال نظرات
آخرین اخبار