کریمی تصریح کرد: سپاه به عنوان یکی از استوانه های محکم نظام اسلامی است واز ابتدای پیدایش سپاه تا به امروز دشمن مدام در حال تخریب چهره سپاه در افکار و اذهان عمومی دنیا نموده است درحالی که در این 38سال مظلومیت فرزندان سپاهی برکسی پوشیده نیست.
کد خبر: ۸۸۵۰۴۴۷
|
۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۷:۰۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از یزد؛ "حجت لاسلام کریمی" مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه ثارالله یزد در کلاس نور مبین؛ ضمن گرامیداشت دوم اردیبشت سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در سال 58به فرمانحضرت امام (ره) از سپاه به عنوان یکی از استوانه های محکم نظام اسلامی نامبرد وافزود از ابتدای پیدایش سپاه تا به امروز دشمن مدام در حال تخریب چهره سپاه در افکارواذهان عمومی دنیا نموده است درحالی که در این 38سال مظلومیت فرزندان سپاهی برکسی پوشیده نیست .

وی در ادامه سخنان خود خاطر نشان کرد :سپاه درمیدانهای مختلف آزمون موفقی از خودبر جای گذاشته است.

کریمی در بیان حدیثی از رسول گرامی اسلام (ص) همه رادعوت به آمادگی وهوشیارباشدر خصوص دنیا وعقبی پرداخت وگفت : پیامبرنور ورحمت در این حدیث نورانی پنج دستوراخلاقی را می فر مایند که وی به اختصار توضیح دادند.

هوا وهوس دنیایی نباید براطاعت و بندگی خدا مقدم شود،ایمانتان را وسیله ای برای ارتکاب گناهان قرار ندهید، خود را محاسبه کنید قبل از اینکه مورد محاسبه قرار گیرید ، وسایل سعادت را برای قیامت اماده کنید، برای کوچ کردن توشه ببینید قبل از انکه به اجبار حرکت داده شوید.

ارسال نظرات