مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان زنجان:
مشکلی در مسیر سرمایه گذاری این استان وجود ندارد مگر آنکه موانع قانونی وجود داشته باشد.
کد خبر: ۸۸۵۰۴۶۶
|
۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۸:۰۰
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان زنجان گفت: همکاری همه دستگاه ها با جریان سرمایه گذاری عالی بوده و تعامل خوبی در این زمینه برقرار است.

ابوالفضل عباسچیان افزود: ما در مرکز خدمات با 23 دستگاه اجرایی به طور کامل در ارتباط و در تعامل هستیم و نمایندگان تام الاختیار آنها در مرکز، هر لحظه که مرکز اراده کند، حضور می یابند.

وی یادآورشد: در رابطه با برنامه هایی که در مرکز انجام می شود، می توان مدعی شد که برنامه همه این دستگاه های اجرایی است.

عباسچیان اظهار کرد: این بدان معناست که برنامه ای طراحی و پیش بینی شده است که توان دستگاه های اجرایی هم در آن لحاظ شده است اما برای اجرای آن همه 23 دستگاه باید تعامل و ارتباط داشته باشند.

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان زنجان گفت: بر اساس همین برنامه ریزی ها سعی می کنیم، صنایعی مستقر شوند که نیاز آبی کمتر یا تکنولوژی بالایی داشته باشند.

عباسچیان خاطرنشان کرد: نکته ای که هست محیط کسب و کار زنجان به نسبت سایر استان ها عالی، انسجام یافته و تقویت شده است.

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان زنجان گفت: شاید به جرات بتوان گفت که ما پنج برنامه کلی در مرکز داریم که هر یک نزدیک 12 برنامه عملیاتی دارند و در مجموع 60 برنامه عملیاتی در دستور کار قرار گرفته است.

وی اضافه کرد: از این 60 برنامه، فقط 40 مورد در خصوص بهبود فضای کسب و کار است آن نقشه راه سرمایه گذاری طراحی شده نه فقط در استان که کل در کشور در بهبود فضای کسب و کار موثر خواهد بود.

عباسچیان ادامه داد: تمام دستگاه ها در اجرای این 40 برنامه دخیل هستند و مشارکت قابل قبولی دارند.

ارسال نظرات