نجابت در نشست خبری در تسنیم:

عموم مردم از وضعیت موجود ناراضی هستند

سخنگوی ستاد مردمی خادم ملت گفت: این ستاد قرار است تمام ظرفیت‌های مردمی بوجود آمده برای آیت‌الله رئیسی را تجمیع کند.
کد خبر: ۸۸۵۰۴۶۹
|
۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۸:۰۸
به گزارش خبرگزاری بسیج، رضا نجابت سخنگوی ستاد مردمی «خادم ملت» حجت‌الاسلام سیدابراهیم رئیسی عصر امروز (شنبه 2 اردیبهشت) در نشست خبری با خبرنگاران که در محل خبرگزاری تسنیم برگزار شد، در سخنانی اظهار داشت: شرایط کنونی کشور شرایطی است که وضعیت مطلوبی برای مردم وجود ندارد و عموم مردم از وضع موجود ناراضی هستند. این نارضایتی تنها به سبب مشکلات اقتصادی نیست که در همه زمینه‌ها وجود دارد.

وی با بیان اینکه این صحبت‌ها به معنای نفی عملکرد دولت فعلی نیست و این دولت و فراتر از آن نظام جمهوری اسلامی خدمات فراوانی داشته است، گفت: در ستاد خادم ملت نه نماینده مجلسی وجود دارد و نه افرادی که دنبال سمت باشند و بعد از پایان انتخابات هم این ستاد تعطیل می‌شود.

سخنگوی ستاد مردمی خادم ملت با بیان اینکه ما احساس کردیم باید وضع موجود خاتمه پیدا کند، اظهار داشت: ضمن احترام به همه کاندیداها احساس کردیم آقای رئیسی می‌تواند به وضع موجود و همه مشکلات خاتمه دهد به همین سبب ستاد مردمی خادم ملت شکل گرفت.

نجابت در پاسخ به پرسشی درباره سازوکار این ستاد اظهار داشت: ما به عنوان مجموعه خودجوش اعلام موجودیت کردیم و قرار است تمامی ظرفیت‌های مردمی را وارد عرصه کنیم.

به گزارش تسنیم،وی در پاسخ به سوالی درباره سرنوشت برجام در صورت رای آوردن آقای رئیسی گفت: برجام در شرایطی به وقوع پیوست که مقام معظم رهبری بحث نرمش قهرمانانه را مطرح کردند. البته برجام ضعف‌‌هایی دارد اما باید طرف غربی به آن پایبند باشد و ما هم قصد پاره کردن برجام را نداریم و به آن پایبند هستیم.

سخنگوی ستاد مردمی خادم ملت با بیان اینکه ما احساس کردیم رئیسی کاندیدای واقعی مردم است، گفت: تلقی ما این بود که باید کار جهادی کنیم و این جمع برای رای آوردن آقای رئیسی تلاش می‌کند و وی را اصلح می‌دانیم.

نجابت افزود: قرار شد تمام ظرفیت‌های مردمی بوجود آمده را تجمیع کنیم و فارغ از بروکراسی‌های رسمی وارد کار شویم.

وی خاطرنشان کرد: آقای رئیسی هم به این ستاد عنایت داشته و می‌خواهیم با استفاده از جوانان فضای خسته مدیریتی را بر هم بزنیم تا انشاءالله در صورت پیروزی رئیسی شاهد حضور جوانان باشیم.
ارسال نظرات
آخرین اخبار