هادی پاشایی گفت: مردم بارها و بارها نشان داده اند که هرگاه بصیرانه و آگاهانه به رهبری لبیک گفتند دشمنان با نا امیدی عقب کشیدند.
کد خبر: ۸۸۵۰۵۰۴
|
۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۲۰:۴۳
به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، مسئول دفتر بسیج دانشجویی سپاه خوی در جمع بسیجیان حوزه فاطمه الزهرا (س) سپاه این شهرستان با این عنوان که دشمن در صدد ضربه زدن به ایران با بهره جسن از ایادی نفوذی است افزود: در انتخاب فرد اصلح برای برنامه ریزی و پیشرفت کشور باید کمال دقت را با دیدگاه رهبری انتخاب کنیم تا نقشه دشمنان را برآب کنیم.

هادی پاشایی گفت: از خصوصیات حکومت اسلامی روراستی و صداقت مسئولین با مردم است لذا باید هنگام انتخاب فرد خصوصیات و ویژگیها ظرفیت وی مد نظر قرار گیرد تا پس از به قدرت رسیدن از مسیر نظام اسلامی گمراه نگردد.

وی ادامه داد: در راه پیروزی انقلاب اسلامی و 8سال دفاع مقدس خونهای زیادی داده شده و ما مدیون خون این عزیزان و فداکاری و صبر خانواده هایشان هستیم لذا وظیفه شرعی و قانونی حکم می کند برای حرمت گذاشتن به خون شهیدان و خوشنودی روح متعالی امام راحل و سایر بزرگان با بصیرت در انتخابات حاضر شویم تادشمنان همچون همیشه ناامید شوند.

پاشایی همچنین به مسئله نفوذ بیگانگان اشاره کرد و خاطرنشان کرد: تاریخ گواه است که لبیک گویی امت ولایی به منویات رهبر عظیم الشان انقلاب در تمامی زمینه ها با اعلام آمادگی تمام نیروهای امنیتی وبسیجیان توطئه ها و ترفندهای دشمنان را خنثی کرده است.

ارسال نظرات