خبرهای داغ:
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج میاندوآب:

روحیه انقلابی، ولایتمداری و معنویت، پشتوانه سپاه است

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج میاندوآب گفت: سپاه با معنویت، روحیه انقلابی و ولایتمداری زنده بوده و این روحیه و ویژگی هاست که سپاه را زنده و پیروز نگه داشته است.
کد خبر: ۸۸۵۰۵۰۶
|
۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۲۰:۴۶
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه میاندوآب در گفتگو با خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی ، گفت: سپاه یکی از برکات انقلاب اسلامی است که توسط بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی، تشکیل شد.

سرهنگ پاسدار جواد مولودی اظهار کرد: اگر محتوای پیام امام راحل(ره) را بررسی کنید، می بینید که حضرت امام خمینی(ره) احساس کردند که انقلاب اسلامی نیاز به حمایت مردمی دارد که علاوه بر نیروهای مسلح موجود، باید نیروهای جدیدی به نام نیروهای انقلاب تشکیل شده و از متن مردم بجوشد.

وی با بیان اینکه سپاه به فرمان حضرت امام (ره) و از همه طبقات مردم با وضعیت های مختلف تشکیل شد، افزود: تا به امروز سپاه در سخت ترین ماموریت ها انجام وظیفه کرده و سرافرازانه با پیروزی بیرون آمده است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه میاندوآب گفت: این نهاد انقلابی هم مردمی است و هم در مسیر اسلام ناب محمدی(ص) حرکت می کند و به کمک معنویت بر مستکبران متمکن مادی پیروز می شود.

مولودی تصریح کرد: سپاه با معنویت، روحیه انقلابی و ولایتمداری زنده بوده و این روحیه و ویژگی هاست که سپاه را زنده و پیروز نگه داشته است.

ارسال نظرات