خبرهای داغ:
معاون فرهنگی جهاد دانشگاهی آذربایجان غربی گفت: اقدامات گسترده فرهنگی و ترویجی پیرامون مناظره دانشجویی لازم است که انجام گیرد.
کد خبر: ۸۸۵۰۵۱۳
|
۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۲۰:۵۳
به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، امین رستم‌زاده در جلسه هم اندیشی پیرامون مطالبات رهبر معظم انقلاب که در جهاد دانشگاهی استان در ارومیه برگزار شد، اظهار داشت: اقدامات فرهنگی و ترویجی پیرامون مناظره دانشجویی باید با جدیت هر چه بیشتر در استان انجام گیرد، ماموریت‌های جهاددانشگاهی از سوی ستاد اجرایی نقشه جامع علمی کشور و شورای عالی انقلاب فرهنگی مورد تصویب قرار می‌گیرد.

وی در ادامه سخنان خود یکی از موضوع‌های مطرح و مهم را ایجاد کرسی‌های نظریه‌پردازی، نقد و مناظره عنوان کرد و ادامه داد: ضمن اینکه در زمینه فوق بحث‌های پژوهشی توسط معاونت پژوهشی این نهاد انجام می‌گیرد، مباحث فرهنگی و بسترسازی برای ایجاد این فضا هم ضرورت دارد به طوری که برای ایجاد محیط‌های مستعد در این زمینه، محیط دانشگاه و فضای فکری دانشجویان برای این مقوله باید به صورت جدی آماده شود.

این مدرس دانشگاه اظهار داشت: مقوله مورد اشاره به عنوان اولویت‌های کاری معاونت فرهنگی این نهاد در اولویت قرار دارد بنابراین جهاد دانشگاهی هم در این راستا برنامه‌ریزی لازم را انجام می‌دهد.

ارسال نظرات