فرمانده سپاه تربت جام عنوان داشت: ورود موثر بسيج رسانه در حوزه فضاي مجازي و اجتماعي ضمن جريان سازی رویکرد های انقلابی توأم با بصيرت افزايي است که گام اول حضور در اين فضا اخلاص و تعهد است.
کد خبر: ۸۸۵۰۵۴۴
|
۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۲۲:۳۰
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، سرهنگ پاسدار ابوطالب جوان عصر امروز در مراسم افتتاح کانون بسیج رسانه در تربت جام با تبریک سالروز تأسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به انتخابات پيشرو گفت: بسيجيان بايد با آگاهي و بصيرت کامل در انتخابات حضور موثر و فعال و حداکثری داشته باشند.

 وی افزود: بصيرت، اخلاص و عمل به هنگام سه شاخص مهم بسيجيان است و آنچه راه را مشخص مي کنند بصيرت است.

وي ادامه داد: ورود موثر بسيج رسانه در حوزه فضاي مجازي و اجتماعي ضمن جريان سازی رویکرد های انقلابی توأم با بصيرت افزايي است که گام اول حضور در اين فضا اخلاص و تعهد است.

فرمانده سپاه تربت جام اظهار داشت: بسيج رسانه بايد در عرصه هاي مختلف اجتماعي، فرهنگي، امنيتي، سياسي و اقتصادي مطالبه گر باشد و حرکت هاي مردمي را به سمت ارزش ها سوق دهد.

جوان با اشاره به اهميت جايگاه رسانه هاي انقلابي تصريح کرد: بسيج رسانه بايد در جهت عزت و اقتدار ملي و ترويج روحيه انقلابي در جامعه همراه با بصيرت آفريني و توليد مهارت تلاش کند.

گفتنی است؛ درپایان این محفل مسئولان واصحاب رسانه باعطرافشانی وگلباران مزار پنج شهید گمنام تربت جام  یاد وخاطره شهدا  بویژه شهدای خبرنگار را گرامی داشتند و کانون بسیج رسانه این شهرستان به سرپرستی خبرنگار بسیجی «سینا بقایی» آغاز به کار کرد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها