اداره کل ورزش و جوانان استان از توسعه زیر ساخت های ورزشی کهگیلویه حمایت می کند.
کد خبر: ۸۸۵۰۵۶۵
|
۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۲۳:۰۷
مدیرکل ورزش و جوانان استان و هیئت همراه در ادامه سفرهای استانی خود با فرماندار شهرستان کهگیلویه دیدار کرد.
محمد تقی علوی در این نشست از حمایت های فرماندار کهگیلویه از مجموعه ورزش و جوانان شهرستان تقدیر کرد و خواستار حمایت بیشتر مسئولان شهرستانی از ورزش شد.
علوی نبود حامی مالی را از مشکلات عمده در ورزش کهگیلویه دانست واز حمایت های ورزش و جوانان استان از ورزش شهرستان کهگیلویه خبر داد.
مدیر ارشد ورزش و جوانان استان پرداخت نشدن قبوض آب، برق و گاز مستاجران اماکن را یکی از مشکل عمده در بخش اماکن ورزشی دانست و از دستگاه های اجرایی شهرستان خواست در این زمینه با دستگاه ورزش و جوانان شهرستان همکاری کنند.
فرماندار کهگیلویه نیز در این دیدار گفت:کمبود اعتبار عمده‌ترین مشکل هیئت‌های ورزشی است و برای تکمیل سالن 1200 نفره دهدشت نیاز به 500 میلیون تومان اعتبار است.
علی پوزش با اشاره به مشکلات طرح های ورزشی در این شهرستان خواستار توجه ویژه به رفع این مشکلات شد و افزود: مردم قلعه رئیسی از وضعیت ورزشگاه نگرانند، در دهدشت هم سالن 1200 نفره با وجود پیشرفت فیزیکی 90 درصدی همچنان راکد مانده است.
فرماندار کهگیلویه گفت: اعتبارات حوزه ورزش ناچیز است و طرح ها را پیش نمی برد.
پوزش با بیان اینکه در نشست با هیئت های ورزشی مشکلات عمده ای مطرح شده بود افزود: بحث مالی مهمترین خواسته هیئت های ورزشی است.
وی ادامه داد: اعتبار جاری در حوزه ورزش به شهرستان نمی رسد و برگشتی اماکن چند ماهی است به تعویق افتاده است.
فرماندار کهگیلویه کمبود نیروی انسانی و تجهیزات خودرویی را از مشکلات اداره ورزش و جوانان شهرستان برشمرد و گفت: شهرستان ما در مجموع پتانسیل های خوبی دارد اما کمبود اعتبارات اجازه شکوفایی این استعدادها را نداده است.
ارسال نظرات