رئیس ستاد انتخابات شهرستان بویراحمد با بیان اینکه با الکترونیکی کردن ،سرعت شمارش آرا بیشتر می‌شود، گفت: هر فرد از طریق سیستم الکترونیک شخص مورد نظر را انتخاب می‌کند و در صورتی که کاندیدا نماینده نداشته باشد امکان دخل و تصرف در آرای آن‌ها وجود ندارد.
نظری با بیان اینکه سه گروه ناظر متشکل از ناظران شورای نگهبان، ناظر هیأت نظارت شورای اسلامی و بازرسان وزارت کشور بر شعب اخذ رای حضور دارند، گفت: باحضور این سه ناظر سلامت انتخابات تضمین شده است.
این مسؤول با اشاره به تبلیغات در محل‌های رای‌گیری اذعان کرد: در محوطه‌های رای گیری مشاهده می‌شود که کاندیدا یا طرفداران آن اقدام به تبلیغات و وعده‌ به مردمم هستند خلاف بوده و انتظار می‌رود قانون را ملاک عمل قرار دهند.
نظری در ادامه با بیان اینکه استفاده از عنوان دکتر در فضای مجازی بیشترین عنوان بوده، گفت: از مجموع ثبت‌نام کنندگان شوراهای شهر و روستا تنها سه نفر مدرک دکترا دارند لذا بیان عنوان دکتر برای کاندیدا نوعی فریب افکار عمومی است.
 فرماندار بویراحمد تاکید کرد: هیأت نظارت این اختیار را دارد که با تخلفات کاندیداهادر هر مرحله‌ای از انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا حتی در روز انتخابات مطابق قانونن برخورد کنند.
فرماندار بویراحمد در پایان با اشاره به شروع تبلیغات ریاست جمهوری اذعان کرد: تبلیغات شوراها از ۲۱ لغایت ۲۷ اردیبهشت‌ماه بوده و هر گونه تبلیغات زود هنگام ازز تخلفات انتخاباتی محسوب می‌شود.