فرمانده سپاه امام سجاد (ع) استان هرمزگان با تبریک به مناسبت سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران گفت :اقتدارمجموعه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی حاصل ایثار و از خودگذ شتگی رزمندگانی است که با نثار جان خود از آرمان های انقلاب اسلامی دفاع و زیر بار ظلم و ستم استکبار جهانی نرفته و اجازه ندادند ذره ای از خاک جمهوری اسلامی ایران به دست بیگانگان بیافتد.
کد خبر: ۸۸۵۰۵۸۹
|
۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۲۳:۵۹
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج هرمزگان؛ سردار رضا ترابی فرمانده سپاه امام سجاد (ع) استان هرمزگان صبح امروز هم زمان با سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در جمع کارکنان این مجموعه در حسینه عاشقان ثارالله بندرعباس، عنوان کرد: نهاد مقدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با هدایت و فرمان امام خمینی رحمه‌الله در اردی‌بهشت سال 1358 تشکیل شد.

وی هدف تشکیل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را، نگهبانی از انقلاب و دستاوردهای آن و کوشش در راه تحقق آرمان‌های الهی و گسترش حاکمیت قانون خداست دانست و افزود: تقویت توان دفاعی جمهوری اسلامی از راه همکاری با دیگر نیروهای مسلح و آموزش نظامی، از دیگر اهداف تشکیل این نهاد شمرده می‌شود.

فرمانده سپاه امام سجاد (ع) استان هرمزگان اظهار داشت: سپاه پاسداران افزون بر وظیفه اصلی خود که حفظ کیان اسلامی کشور بود، امروز با حضورفعال در تمام عرصه های فرهنگی،اجتماعی ،سازندگی، اقتصادی و محرومیت زدایی رشد چشمگیری داشته و دشمنان را متحیر کرده است.

سردار ترابی، گفت : سپاه پاسداران انقلاب اسلامى به عنوان نهادى مردمی و انقلابی، با کمترین بودجه و امکانات و با بیشترین اعتقاد و انگیزه شکل گرفت و مرزبانى صادق و لایق براى حریم انقلاب و کشور شد و علاوه بر دفاع همه جانبه از مرزهاى کشور اسلامى، در داخل نیز براى تأمین امنیت و آرامش اقدام نمود.

وی، تصریح کرد: ولایت پذیری و شهادت طلبی نیروهای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران باعث شده که پوزه ی آمریکا ییها در خلیج فارس به زمین خورده و سرشسکته میدان نبرد را ترک کنند.
ارسال نظرات