فرمانده سپاه آذربایجان شرقی در بازدید از مناطق سیل زده آذرشهر:
فرمانده سپاه آذربایجان شرقی در بازدید از مناطق سیل زده آذرشهر با بیان اینکه وظیفه فعلی ما خدمت به مردم به خصوص به سیل زدگان است تاکید کرد: اجر زحماتی که پایوران و بسیجیان در جستجو و امداد رسانی به سیل زدگان می کشند کمتر از جهاد در جبهه ها نیست.
کد خبر: ۸۸۵۰۵۹۲
|
۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۸:۰۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، غلام عسکر کریمیان با اشاره به اینکه هر حرکتی که در راستای تقویت انقلاب باشد ارزشمند است، افزود: خدمت به مردم ذخیره آخرت ماست و باید قدر آن را بدانیم.

وی با تاکید بر اینکه اگر کار و خدمتی خالصانه و برای رضای الهی باشد، نصرت الهی را به همراه دارد اظهار داشت: شایسته ترین افراد در طول انقلاب اسلامی و دفاع مقدس و در حال حاضر گمنامانی هستند که هدف خود را فقط رضای الهی قرار داده اند.

کریمیان یادآور شد: خدمت به مردم یکی از بزرگ ترین نعمت های الهی است بنابراین باید با همه توان از خدمت رسانی به مردم دریغ نکنیم.

 

فرمانده سپاه عاشورا در پایان سخنان خود از اعلام آمادگی سپاه استان برای پیدا شدن دو مفقودی باقیمانده حادثه سیل اعم از نیروی انسانی و تجهیزات خبر داد و به جستجوی بسیجیان و پایوران برای یافتن مفقودان تاکید کرد.
ارسال نظرات