بوشهر- فرمانده سپاه تنگستان با بیان اینکه کارنامه درخشان سپاه پاسداران با پشتوانه عظیم بسیج، درخشان، برجسته و غرورآفرین است گفت: هویت ملت ایران و انقلاب شکوهمند اسلامی را می‌توان در کارنامه سپاه مشاهده کرد.
کد خبر: ۸۸۵۰۵۹۴
|
۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۰:۱۴
به گزارش خبرگزاری بسیج از تنگستان؛ احمد حیدری در جمع کارکنان سپاه تنگستان و در همایش گرامیداشت سالروز تاسیس سپاه گفت: كارنامه‌ى سپاه درطول دوران انقلاب از بدو تاسیس تا به امروز در واقع نمايشگر تجربه‌ى يك ملّت است؛ يعنى اعماق شخصيّت و هويّت ملّت ايران را ميتوان در اين كارنامه مشاهده كرد؛ چون سپاه با ايمان و عقيده وارد ميدان شد.

وی يكى از مهمترين نقاط قوت سپاه را ايستادگى و استقرار و ثبات‌قدم درراه نورانى خود دانست و گفت: اينكه دنيا تغيير كرده، بهانه نميشود براى اينكه ما رفتار؛ هدف و آرمان خودمان را عوض كنيم چرا که وقتى آرمان عوض شود راه نیزعوض ميشودکه البته سپاه توانسته است هدف نهایی خود را مشخص کند و آن را تا آخر ادامه خواهد داد.

حیدری افزود: حوادث و جريانات مختلف نتوانست سپاه را به عنوان تشكيلات مستحكم و قوى‌بنيه انقلاب اسلامی را از مسير اصلى و درست خود منحرف کند که این نقطه قوت و اصول اساسی سپاه مقتدر پاسداران انقلاب اسلامی است.

وی دوم ارديبهشت هر سال را يادآور تدبيرحکيمانه امام خميني (ره) در تاسيس سپاه پاسداران انقلاب اسلامي دانست و گفت: سپاه مولود مبارک انقلاب اسلامی و تجلی یافته از تفکر بی بدیل امام راحل عظیم الشان در راه برقراری حکومت اسلامی است که شاکله آن ریشه در مکتب عاشورای امام حسین( علیه السلام ) دارد و فلسفه وجودی آن صیانت و حراست از دستاوردهای والا و ارزشمند انقلاب اسلامی می باشد .

فرمانده سپاه امام علی (ع) تنگستان گفت: سپاه با ترویج گفتمان انقلاب اسلامی مبتنی بر فرامین مقام عظمای ولایت و ترویج ارزشها و آرمانهای دینی و افزایش اعتماد و انسجام ملی مردم ایران و گسترش ایمان عمیق به اسلام و اصول بنیادین اسلامی موجب تقویت جبهه فرهنگی انقلاب با محوریت ایستادگی مردمی و پایداری با وحدت و یکپارچگی در برابر تهاجمات جبهه استکبار ایفای نقش کرده است.

وی تصریح کرد: سپاه آمادگی دفاعی خود را با حداکثر توان ، سرآمد و متعالی نگه داشته است و با رصد کردن تحرکات دشمن و ضد انقلاب در منطقه در عرصه های فرهنگی و اقتصادی و سیاسی و امنیتی با تکیه بر نیروی لایزال الهی و پشتوانه مردمی آمادگی دارد تفوق بر چالش های پیش روی انقلاب اسلامی ایران را بصورت فزاینده در خود تقویت می نماید.

ارسال نظرات