کارشناس مسائل سیاسی در گفت‌وگو با «بسیج»:

حضور در پای صندوق‌های رای موجب ناامیدی دشمنان می‌شود

هانی زاده با بیان اینکه حضور حداکثری مردم در پای صندوق های رای باعث ناامیدی دشمن می شود، گفت: حضور مردم در انتخابات جلوی نفوذ دشمن را خواهد گرفت.
کد خبر: ۸۸۵۰۶۰۲
|
۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۳
حسن هانی زاده کارشناس مسائل سیاسی در گفت و گو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری بسیج با اشاره به اینکه چشم جهان به انتخابات ریاست جمهوری ایران خیره شده است تا دوباره حضور حداکثری مردم در پای صندوق های رای را به چشم ببیند، اظهار داشت: مردم باید با استفاده از تعقل و هوشیاری کامل نامزد اصلح را انتخاب کنند چرا که حضور حداکثری نشانه بلوغ فرهنگی و سیاسی است.
 
وی ادامه داد: حضور حداکثری مردم در پای صندوق های رای باعث ناامیدی دشمن می شود و29 اردیبهشت باید بستر حضور حدکثری مردم به گونه ای باشد که یک برگ زرین دیگری را در رقم بخورد تا بار دیگر نشان دهیم که جمهوری اسلامی ایران با رای مردم تشکیل شده است و مردم نگهبان واقعی این انقلاب هستند.
 
هانی زاده دشمن تلاش می کند تا از انتخابات ریاست جمهوری ایران به نفع خود بهره ببرد و با برهم زدن آرامش انتخابات، موجب ایجاد هرج و مرج در میان مردم شود،تاکید کرد: یکی از راه‌هایی که دشمن تلاش می‌کند تا نفوذ کند،همین انتخابات است و حضور مردم در انتخابات جلوی نفوذ دشمن را خواهد گرفت و حرکات آنان را خنثی خواهد کرد، پس باید همه مسیر مشارکت مردم را مهیا کنیم تا موجب شکست دشمنان شویم.
ارسال نظرات