خبرهای داغ:
معاون فرماندار شاهرود:

انتخابات برای نظام و کشور حائز اهمیت است

خرم در نشستی با مدیران چاپخانه داران با محور تبلیغات کاندیداهای انتخابات با اشاره به حائز اهمیت بودن انتخابات، گفت: آنچه برای ما مهم است حرکت در جهت قانون و قانومندی باید به نحو کامل انجام گیرد.
کد خبر: ۸۸۵۰۶۱۰
|
۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۷:۲۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، احمد خرم در نشست با مدیران چاپخانه داران و کانون های تبلیغاتی شهرستان شاهرود در سالن جلسات اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، با اشاره به حائز اهمیت بودن انتخابات، گفت: آنچه برای ما مهم است حرکت در جهت قانون و قانومندی باید به نحو کامل انجام گیرد.

معاون فرماندار شاهرود در رابطه با زمینه های تبلیغات کاندیداها از کانون ها و چاپخانه داران خواست تا به عنوان محور تبلیغ و اطلاع رسانی با رعایت قانون با نشر و چاپ موضوع یا تصویر موجب تحریک یا تخریب فرد خاصی نشوند.

وی تصریح کرد: تاثیر و نقش رسانه ها و آگهی های تبلیغاتی در خلق حماسه ای عظیم و حضور حداکثری مردم در پای صندوقهای اخذ رای را با اهمیت دانست و تصریح کرد :رعایت قوانین انتخاباتی موضوعی است که از نظر شرعی و عرفی همه ملزم به رعایت قوانین بوده و باید تمام تلاش خود را جهت حفظ وحدت و حضور حداکثری در انتخابات داشته باشیم.

خرم گفت: نظارت کامل اداره فرهنگ وارشاد اسلامی برنحوه تهیه و چاپ اقلام تبلیغاتی کاندیداهای انتخابات تاکید کرد و افزود نظارت برفعالیت کانون های تبلیغی از وظایف ذاتی این اداره است و در زمان انتخابات این وظیفه سنگین تر و با اهمیت تر می شود.

سرپرست اداره فرهنگ وارشاد اسلامی شهرستان شاهرود هم در این نشست در سخنانی بیان کرد: در بحث قانونمندی سایر مجموعه های خارج از سیستم اداری همچون کانون های تبلیغاتی و چاپخانه داران باید به قوانین موجود در تبلیغات توجه نمایند.

وی افزود: قوانین تبلیغات انتخابات در این نشست مطرح شد تقاضای ی ما ازمدیران چاپخانه ها و کانون های تبلیغاتی آن است که موارد را مورد توجه قرار دهند.

در این نشست مدیران کانون ها و چاپخانه ها هم جهت هماهنگی برای تبلیغات و اطلاع رسانی و خواسته های کاندیداها و  نمایند گان آنها برای ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا و جلوگیری از افرادی بدون پروانه و مجوز فعالیت که خدمات چاپ ارائه می دهند مواردی را مطرح کردند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها