فرمانده سپاه ناحیه ایوان گفت: فلسفه وجودی سپاه دفاع از انقلاب و ارزشهای آن است و همدلی و همراهی با مردم از ویژگی ها سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و مایه مباهات این نیروی انقلابی می باشد.
کد خبر: ۸۸۵۰۶۳۶
|
۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۸:۳۶

به گزارش خبرگزاری بسیج، سرهنگ فولادی، فرمانده سپاه ناحیه ایوان ، ضمن گرامیداشت دوم اردیبهشت ماه، سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و تبریک این روز به همه پاسداران حریم ولایت، گفت: فلسفه وجودی سپاه دفاع از انقلاب و ارزشهای آن است و همدلی و همراهی با مردم از ویژگی ها سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و مایه مباهات این نیروی انقلابی می باشد.

فولادی با اشاره به اینکه تولد سپاه پاسداران منشا اثر در دوران دفاع مقدس بوداظهار کرد: این نیروی انقلابی از درون اندیشه های پاک و اعتقادات الهی مردم مسلمان ایران رشد پیدا کرده و در دوران پس از جنگ نیز در عرصه های سازندگی، امنیتی و فرهنگی با تمام توان وارد عمل شده است.

وی با بیان اینکه سپاه یک نهاد انقلابی، مکتبی و مردمی است افزود: سپاه نهالی است که توسط حضرت امام خمینی(ره) کاشته شد بنابراین این شجره طیبه بر تقوا استوار است وشایسته ی کلام نورانی حضرت امام(ره) است که فرمود اگر سپاه نبود کشور نبود.

فرمانده سپاه ناحیه ایوان ادامه داد:در درون نهاد مقدس سپاه مردان بزرگی زندگی میکنند که ملاک عمل آنها تقوا الهی است و همین تقوا باعث شده تا سپاه بتواند در ماموریت های سخت و عملیات هایی که جز با اراده و ایمان و اعتماد به خدای لایزال نمی توان طی طریق نمود از عهده انجام وظایف برآید.

فولادی بیان داشت :سپاه ، اصلی ترین و حیاتی ترین دستاورد انقلاب اسلامی و مهمترین پشتوانه نظام و اسلام است و به عنوان یکی از اولین و اساسی ترین نهادهای انقلابی با در هم آمیختن آمادگی رزم، معنویت و تحرک فوق العاده در صحنه نبرد با حفظ روحیه انقلابی توانست رضایت امام (ره) را جلب نماید و خاری در چشمان دشمن باشد.

ارسال نظرات