معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار اردبیل در جلسه ستاد برگزاری مسابقات والیبال امیدهای آسیا گفت: از رسانه های استان انتظار می رود برگزاری مسابقات والیبال امیدهای آسیا را که مهمترین رویداد ورزشی استان است، به شکل مناسب و مطلوب اطلاع رسانی نمایند.
کد خبر: ۸۸۵۰۶۹۴
|
۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل ، ناصر نصیری بیان اینکه میزبانی استان اردبیل برای برگزاری مسابقات والیبال آسیایی از چند نظر حایز اهمیت است افزود: برگزاری این دوره از مسابقات از طرف فدراسیون والیبال آسیا وکشور مورد ارزیابی قرار می گیرد و حضور چشمگیر تماشاگران و نظم برگزاری آن از شاخص های این ارزیابی است که نتایج ارزیابی در تصمیم فدراسیون های ورزشی برای انتخاب استان اردبیل جهت میزبانی دیگر مسابقات کشوری وبین المللی مهم خواهد بود.

وی خاطرنشان کرد: رسانه های استان اعم از شبکه استانی سبلان ، خبرگزاری ها، نشریات استان، شبکه های اجتماعی و... در اطلاع رسانی مطلوب و تبلیغات لازم این رویداد مهم ورزشی تلاش نمایند.

معاون استاندار اردبیل در بخش دیگر سخنانش گفت: برنامه های فرهنگی و اجتماعی در کنار برگزاری این دوره از مسابقات، برنامه ریزی شده است و از عموم داوطلبان و سازمان های مردم نهاد می خواهیم در صورت تمایل برای همکاری در برگزاری این دوره از مسابقات به دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری مراجعه کنند.

نماینده تام‌الاختیار کنفدراسیون والیبال آسیا و فدراسیون والیبال کشورمان نیز گفت:تلاش استان اردبیل برای فراهم آوردن زیرساخت های لازم برگزاری مسابقات والیبال آسیایی در کمترین زمان ممکن قابل تقدیر است و امیدواریم با تبلیغاتی که صورت می گیرد تماشاگران وجوانان اردبیلی با حضور چشمگیر خود در محل برگزاری مسابقات صحنه های به یاد ماندنی از میزبانی استان اردبیل به ثبت برسانند.

گفتنی است مسابقات والیبال امیدهای آسیا ۱۱ اردیبهشت ماه با حضور ۱۱ تیم از کشورهای آسیایی در اردبیل آغاز می‌شود.

ارسال نظرات