خبرهای داغ:
فرمانده سپاه امام رضا(ع) شهرستان البرز:

انتخاب اصلح از دیگاه رهبری انقلابی بودن فرد است/سپاه جزیی از ملت است

فرمانده سپاه امام رضا(ع) شهرستان البرز با اشاره به انتخاب اصلح از دیدگاه مقام معظم رهبری یادآور شد: باید افرادی انتخاب شوند که شاخصه‌های انقلابی‌گری را داشته باشند تا انقلاب اسلامی به دست نامحرمان و نااهلان نرسد
کد خبر: ۸۸۵۰۷۰۴
|
۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۲

سرهنگ علیرضا حیدری، فرمانده سپاه ناحیه امام رضا(ع) شهرستان البرز در نشست خبری که به مناسبت سالروز تأسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و هفته عقیدتی صبح شنبه در سالن جلسات سپاه ناحیه امام رضا(ع) شهرستان البرز برگزار شد، با گرامیداشت دوم اردیبهشت ماه سالروز تأسیس سپاه پاسداران اظهار کرد: یکی از وظایف ذاتی سپاه پاسداری از انقلاب اسلامی و دستاوردهای انقلاب بوده که در این زمینه نقش بسزایی دارد.

وی با اشاره به راهبرد سال جاری که با عنوان «اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال» نامگذاری شده است، افزود: در بخش سازندگی پروژه‌های متعدد توسط قرارگاه خاتم‌الانبیاء انجام شده که از سال‌های گذشته تاکنون سپاه پاسداران نقش بسزایی در این خصوص داشته است.

فرمانده سپاه امام رضا(ع) شهرستان البرز با اشاره به نقش سپاه پاسداران در نظام جمهوری اسلامی ادامه داد: سپاه پاسداران در دوران هشت سال دفاع مقدس و جنگ تحمیلی در دفاع مسلحانه از انقلاب اسلامی نقش بی‌بدیلی داشته و پس از دوران دفاع مقدس و جنگ تحمیلی هم در راستای حفظ و صیانت از انقلاب اسلامی و دستاوردهای آن گام برداشته است.

حیدری تصریح کرد: هم‌اکنون هم سپاه پاسداران در مرزهای خارج از ایران در دفاع از حریم اهل‌بیت‌(ع) حضور و مشارکت فعال داشته و شهدای بسیاری را در قالب دفاع از حرم تقدیم کرده است.

این فرمانده با اشاره به نزدیک بودن ایام انتخابات خاطرنشان کرد: باید تلاش شود مردم حضور حداکثری در انتخابات داشته چراکه این مهم یکی از عوامل اصلی برای اقتدار کشور بوده و مشت محکم برای زدن به دهان دشمن است که در این راستا باید زمینه فراهم شود تا شاهد حضور حداکثری مردم در انتخابات باشیم.

انقلابی گری، مهمترین شاخصه انتخاب

فرمانده سپاه امام رضا(ع) شهرستان البرز با اشاره به انتخاب اصلح از دیدگاه مقام معظم رهبری یادآور شد: باید افرادی انتخاب شوند که شاخصه‌های انقلابی‌گری را داشته باشند تا انقلاب اسلامی به دست نامحرمان و نااهلان نرسد.

حیدری مطرح کرد: سپاه پاسداران در خصوص انتخابات طرف و حامی هیچ شخص خاصی نبوده و فقط به منظور انتخاب فرد اصلح منویات مقام معظم رهبری را در قالب گفتمان بازگو می‌کند.

وی با اشاره به برنامه فرهنگی انجام شده اضافه کرد: یادواره شهدا با عنوان آبروی محله در قالب برنامه ابتکاری از سوی سپاه شهرستان البرز برگزار شد و در قالب یادواره شهدا سخنرانی در زمینه سبک زندگی ایرانی، اسلامی، تهاجمات فرهنگی دشمنان و مسائل روز انجام شد.

فرمانده سپاه امام رضا(ع) شهرستان البرز تصریح کرد: با توجه به بررسی‌های صورت گرفته تعداد 800 حلقه صالحین با جمعیت بیش از 21 نفر در پایگاه‌های بسیج سپاه امام رضا(ع) شهرستان البرز وجود دارد که خدمات فرهنگی به بسیجیان ارائه می‌شود.

حیدری عنوان کرد: برگزاری برنامه‌های بومی و محلی، ارائه آموزش‌های نظامی به بیش از دو هزار نفر از بسیجیان و برگزاری نشست‌های بصیرتی و عقیدتی از دیگر برنامه‌های سپاه شهرستان البرز است.

این فرمانده با بیان اینکه یک هزار نفر در قالب اردوهای راهیان نور به مناطق عملیاتی جنوب اعزام شدند، اضافه کرد: تعداد 850 نفر از سوی سپاه امام رضا(ع) شهرستان البرز و تعداد 150 نفر هم به صورت خودجوش به اردوهای راهیان نور اعزام شدند.

فرمانده سپاه امام رضا(ع) شهرستان البرز بیان کرد: با اختصاص اعتباری بیش از یک میلیارد و 500 میلیون تومان در قالب وام اقتصاد مقاومتی برای 135 نفر اشتغال به صورت مستقیم ایجاد شده است.

حیدری خاطرنشان کرد: همچنین بیش از یک هزار نفر از دانش‌آموزان دختر و پسر شهرستان البرز هم به اردوهای راهیان نور اعزام شدند.

3001/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار