مسئول سازمان اردویی سپاه حضرت نبی اکرم(ص)در گفتگو با «بسیج» عنوان کرد
سرهنگ یوسفی راد گفت:همزمان با سالروز عملیات بازی دراز مراسم افتتاحیه اردوهای راهیان نور سراسر کشور در روزهای ۷ و ۸ اردیبهشت ماه با صعود سراسری به ارتفاعات بازی دراز انجام می شود.
کد خبر: ۸۸۵۰۷۴۶
|
۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۸:۲۶
سرهنگ یوسفی راد مسئول سازمان اردویی سپاه حضرت نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج گفت: همزمان با سالروز عملیات بازی دراز مراسم افتتاحیه اردوهای راهیان نور سراسر کشور در روزهای ۷ و ۸ اردیبهشت ماه با صعود سراسری به ارتفاعات بازی دراز انجام می شود.با بیان اینکه این مراسم با حضور آحاد مردم کشور ، کاروان های راحیان مردم و مسئولین لشکری و کشوری و بویژه خانواده های معظم شهدا انجام می شود : گفت: در این مراسم شمار زیادی از مردم ولایتمدار ایران اسلامی در این منطقه جمع شده و مراسمی برای بزرگداشت سالروز آزادسازی بازی دراز برگزار می گردد.

وی ادامه داد: در روز پنج شنبه ۷ اردیبهشت ماه بعد از نماز مغرب و عشا یادوره شهدای عملیات بازی درازدر حرم مطهر احمد ابن اسحاق برگزار می شود.

مسئول سازمان اردویی و راهیان نور کرمانشاه حضور بیش از ۲۵ هزار نفر در این مراسم را پیش بینی کرد و گفت : اسکان زائرین در شهرستانهای کرمانشاه ، سرپل ذهاب ، گیلانغرب و دالاهو ، قصرشیرین صورت خواهد گرفت.

وی گفت : از مدیران کاروان آموزش دیده بعنوان سرپرست کاروان و از روحانیون و همچنین راوی هایی که اطلاعات کافی در رابطه با عملیات بازی دراز دارند استفاده می شود و محوریت برنامه های فرهنگی به این عزیزان محول می شود.

سرهنگ یوسفی راد با بیان اینکه عنایت ویژه به قشر جوان در این مراسم پرشکوه مد نظر گرفته شده است : سعی بر این است که امکان حضور برای زیارت اولی ها فراهم شود.

وی از آمادگی کلیه یادمان های استان خبر داد و گفت: کلیه یادمان های استان آماده سازی شده اند و با حضور راویان مجرب پذیرای زائرین خواهند بود.

این مسئول از حضور خادمین شهدا برای ارائه خدمات به زائرین خبر داد و گفت : در این مراسم ۲۰۰ نفر از خادمین شهدای این سازمان حضور خواهند داشت و با برپایی ایستگاههای صلواتی ، واکس صلواتی و غیره مقدمات استقبال و بدرقه و خدمت رسانی به زائران را فراهم می کنند.

وی با اشاره به برپایی ایستگاههای صلواتی متعدد در طول مسیر صعود به ارتفاعات بازی دراز افزود: در برپایی این ایستگاههای صلواتی از ظرفیتهای مردمی در قالب سازمانهای مردم نهاد، اصناف، صنایع و ادارات استفاده شده است که اصناف برای نخستین بار در برگزار این برنامه حضور دارد.

وی همچنین از دیگر اقدامات فرهنگی، برپایی ایستگاه استقبال از کاروانها در ورودی شهرها را نام برد و گفت : این مراسم یک مانور بزرگ فرهنگی است و فرصتی است تا زائرین راهیان نور از سراسر کشور با حضور گستره در این مراسم تجدید بیعتی دوباره با شهدا و آرمانهای امام (ره) و رهبری داشته باشند.
ارسال نظرات