نماینده مردم رشت گفت: برای مقام ریاست جمهوری فردی اصلح است که در عرصه سیاست خارجه نیز بتواند در عین عزت و اقتدار با دنیا تعامل کند و از موضع قدرت و اقتدار جمهوری اسلامی مذاکره کند نه از موضع ضعف و ذلت.
کد خبر: ۸۸۵۰۷۵۶
|
۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۸:۲۲
جبار کوچکی‌نژاد نماینده مردم رشت در مجلس در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری بسیج باتوجه به پیش‎رو بودن انتخابات ریاست جمهوری پیرامون شاخصه‎های فرد اصلح برای عهده‎دار شدن قوه مجریه کشور بیان کرد: فرد اصلح برای تصدی این پست باید از یک اقتدار و پشتیبانی محکم نظام و در بین نیروهای انقلاب از یک اعتبار و برد سیاسی برخوردار باشد و در صحنه بین‎المللی نیز دنیا او را به عنوان یک نیروی قدرتمند بشناسند.

کوچکی‌نژاد در ادامه تاکید کرد: رئیس جمهور باید دارای مدیریت انقلابی باشد و بتواند یک کابینه منسجم انقلابی شکل دهد، مشکلات داخل کشور را به صورت دقیق بداند، توانایی اجرای مشکلات کشور را داشته باشد و برای حل این مشکللات و معضلات جامعه از جمله اشتغال و تولید راهکار داشته باشد.

نماینده مردم رشت در خاتمه عنوان کرد: برای مقام ریاست جمهوری فردی اصلح است که در عرصه سیاست خارجه نیز بتواند در عین عزت و اقتدار با دنیا تعامل داشته باشد و از موضع قدرت و اقتدار جمهوری اسلامی مذاکره کند نه از موضع ضعف و ذلت که این مسئله در گذشته برای کشور تبعات منفی درپی داشته است.
ارسال نظرات