فرمانده سپاه خلخال گفت: دیدگاه امام خمینی (ره) در تشکیل سپاه دیدگاهی الهی بود.
کد خبر: ۸۸۵۰۷۷۰
|
۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از خلخال به نقل از فارس، جهانبخش عطایی در گفتگو با خبرنگار فارس در اردبیل به مناسبت 2 اردیبهشت ماه سالروز تشکیل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به فرمان امام راحل اظهار کرد: دیدگاه امام راحل در فرمان تشکیل سپاه دیدگاهی الهی بود.

وی با تبریک این سالروز به تمام ملت ایران و مردم فهیم شهرستان خلخال گفت: در شرایط آن روز کشور تصمیم امام (ره) تصمیمی برای تثبت نظام و تقویت حکومت دینی و اسلامی و دفع دشمنان نظام بود که سپاه نقش خود را به شایستگی ایفا کرد.

فرمانده سپاه خلخال با اشاره به جمله تاریخی امام راحل در خصوص سپاه که « اگر سپاه نبود کشو رهم نبود» یادآور شد: سلطه‌گران و دشمنان سپاه را بزرگترین مانع در مقابل نفوذ به انقلاب اسلامی می دانستند و سپاه بارها در محافل مختلف عزت، عظمت، اقتدار خود را به جهانیان نشان داد و دشمنان را به تحقق اهداف شومشان مایوس کرد.

عطایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را حامی چارچوب نظام و مقام معظم رهبری عنوان کرد و گفت: بنابه فرمایش مقام معظم رهبری امروز دشمن با نفوذ جریانی در تلاش است آرمان‌ها، باورها، نگاه ها و سبک زندگی ما را تغییر دهد که با پشتیبانی مردم و بسیجیان همیشه در صحنه و سبزپوشان ولایت تمامی نقشه‌های آنان نیز نقش بر آب خواهد شد.

وی وظیفه امروز سپاهیان و جامعه را فصل‌الخطاب قرار دادن فرمایشات مقام معظم رهبری عنوان کرد و افزود: سپاهیان، پاسداران و بسیجیان منتظر فرمان مقام معظم رهبری در دفاع از کشور و ملت ایران هستند.

ارسال نظرات