خبرهای داغ:
کارشناس سیاسی در مراسم گرامیداشت روز سپاه در قاین:

هدایت مردم با روشنگری انقلابی به سوی انتخاب اصلح/ دیدگاه های رهبری در انتخابات ملاک است

کارشناس سیاسی گفت: برای ما در انتخابات باید دیدگاه های رهبری ملاک باشد چراکه رهبر معیارها را برای ما مشخص کرده اند و کسی را باید برگزید که دیدگاه هایش به رهبری نزدیک تر باشد .
کد خبر: ۸۸۵۰۷۹۲
|
۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۷:۲۶

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، خسروی کارشناس سیاسی در سالروز تاسیس سپاه در جمع پرسنل و بازنشستگان سپاه وفرماندهان پایگاههای بسیج شهرستان قاین اظهارداشت: اعتقاد ما این است که معدل سپاه معدل بالایی است وسپاه ابعاد مختلفی دارد ویکی از ابعاد سپاه بُعد نظامی آن است که در طول 8سال دفاع مقدس موفق عمل کرد.

وی افزود: سپاه به عنوان یار و مددکار  ارتش در بسیاری از عملیات ها در کنار همدیگر موفق عمل کردند.

هادی سیاسی گفت: نیروی زمینی، دریایی و  هوایی سپاه هرکدام موفقیت های زیادی در حوزه کاری خود داشته اند و برای هرکدام میتوان نمونه های بسیاری را مثال زد. از شکار پهباد آمریکایی وساخت پهبادهایی با قدرت بالاتر از این پهباد تا زمین گیر کردن ملوانان آمریکایی و دستگیری ریگی و بسیاری از کارهای دیگر سپاه که هرکدام از این اقدامات دشمنان را شوکه کرده است.

وی با اشاره به دستگیری ملوانان آمریکایی توسط نیروی دریایی سپاه گفت: رهبری این اقدام نیروی دریایی را یک کار بسیار عالی عنوان کرد و گفت: این خود جای افتخار است و سند افتخار ما و شما همکاران رضایت مقام معظم رهبری از سپاه است.

خسروی با اشاره به برجام گفت: مذاکرات هسته ای هم انجام شد و رهبر از تیم مذاکرات کننده هسته ای به خاطر زحماتشان تشکر هم کردند و این که این افراد انقلابی و شجاع هستند و.... اما سوال این است که آیا تاکنون یکبار هم درجایی دیده اید که رهبری به تیم مذاکره کننده فرموده باشند؛ این کار شما بسیار عالی بود؟

وی با بیان اینکه آیا کسی از این تیم مذاکره کننده را سراغ دارید که رهبر به آنها مدال داده باشند اما رئیس محترم جمهور این کار را کردند.

خطاب به مسئولین دولت گفت: آیا نتیجه این برجام مشخص بود و به ثمر نشست که به یکدیگر مدال دادید؟؟

وی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: امروز حضور سپاه در کشورهای خارجی به کوری چشم دشمنان و آنهایی که می خواستند انقلاب اسلامی را در جغرافیای ایران محدود کنند به چشم می آید. امروز امنیت در داخل و خارج به برکت انقلاب اسلامی و نیروهای ما زبانزد است.

هادی سیاسی می افزاید: سپاه درطول سالهای گذشته اقدامات بسیار خوبی در زمینه دستگیری جاسوسان در استانهای مختلف داشته است که قطعا رسانه ای نشده است .

خسروی با اشاره به فعالیت های سپاه پاسداران در عرصه سازندگی گفت: سپاه در عرصه های سازندگی نیز بسیار خوب عمل کرده است. قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء 150هزار نفر نیرو دارد که 2درصد آنها نیروهای رسمی سپاه هستند و برخی تبلیغ کرده اند ومی گویند سپاه جلوی بخش خصوصی را گرفته است در جریان باشید که این به والله تهمت است.

وی ادامه داد: سپاه در قرارگاه خاتم النبیاء برای 147هزارنفر شغل ایجاد کرده است در صورتی که در این دولت با این همه گستردگی 60درصد کارهانه به گفته خودشان تعطیل است.

به گفته آقای نوبخت دولت حدود13هزارمیلیاردتومان به قرارگاه خاتم الانبیاء بدهکار است اما این قرارگاه کارش را تعطیل نکرده است وکارش را انجام میدهد ودیگران افتتاح می کنند.

سرهنگ خسروی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به انتخابات پیش رو گفت: برای ما در انتخابات باید دیدگاههای رهبری ملاک باشد چراکه رهبر معیارهارابرای ما مشخص کرده اندوکسی را باید برگزید که دیدگاه هایش به رهبری نزدیک تر باشد .

وی افزود: برخی از مطالب هست که باید مردم هم بدانند ودرست تصمیم بگیرند

خسروی گفت: روحیه انقلابی وروحیه جهادی در همه عرصه ها مورد تاکید رهبر بوده است.ومابایستی خواسته رهبر، که حضور پرشوردرانتخابات است رابه همه مردم یادآوری کنید که حضورپرشورمردم درانتخابات دشمن را ناامید می کند وباروشنگری انقلابی وباروحیه جهادی به سوی انتخاب اصلح مردم را هدایت کنیم.

وی دربخش پایانی سخنان خود گفت: برخی از مطالب هست که مردم باید بدانند.

در طول سال های اخیر درس شهید فهمیده که امام خمینی می فرمایند رهبر ما آن نوجوان 13ساله هست از کتاب درسی حذف می شود،نام شهید از زیرعکس شیخ فضل الله نوری که همان شهید مشروطیت است برداشته می شود

برخی در دوران مسئولیت خود گفته اند برجام سایه جنگ را از سر مابرداشته است در صورتی که مقام معظم رهبری می فرمایند این دروغ محض است!

اینها می خواهند با این مطالب مسئولین مارا از جنگ اصلی که همان جنگ اقتصادی است دور کنند.

باید به مردم گفته شود که چه کسانی دم از خزانه خالی می زدند،چه کسانی می گفتند که اگر برجام نبود ما حقوق کارمندان خودرا هم نمی توانستیم بپردازیم

چه کسانی می گفتند اگر تحریم برداشته شود آب خوردن مردم حل می شود،چه کسانی در برابر دشمنان احساس ضعف کردند؟ چه کسانی در جمع دانشجویان و اساتید دانشگاههای تهران بیان داشتند که اگر بخواهند تمام تسهیلات دفاعی ما را در حد ده دقیقه می توانند از بین ببرند؟

این ها را باید به مردم گفت و مردم باید بدانند که برخی در شعار خود را پیرو رهبری دارند اما در عمل خلاف این را نشان می دهند.مردم باید در جریان باشند و در این زمینه ها آگاهی داشته باشند.

برات زاده فرمانده سپاه ناحیه قاینات نیز در این مراسم اظهارداشت: در 2 اردیبهشت 1358 امام خمینی(ره) دستور تشکیل سپاه پاسداران را دادند و این روز به نام روز سپاه نامگذاری شد و آنچه که کارنامه سپاه تاکنون نشان داده است از عملکرد سپاه هم امام (ره) و هم رهبرمعظم انقلاب و هم مردم راضی بوده اند .

وی بیان داشت: همان طور که سپاه در دوران جنگ تحمیلی در خط نبرد با دشمن در صحنه بوده است در حال حاضر نیز در صحنه های سیاسی، اجتماعی، فرهنگی، اقتصادی حرف اول جبهه نبرد را می زند.

وی گفت: در یک نگاه کلی عموم مردم از عملکرد سپاه در همه عرصه ها رضایت دارند . و لذا دشمن هم دراین زمینه ها برای از بین بردن سپاه هزینه های زیادی می کند.

وی با اشاره به سیل اخیر در آذربایجان گفت: طبق گزارش گزارشگران در این منطقه گردان امام حسین(ع) جزء اولین نیروهایی بودند که به کمک مردم شتافتند .

ارسال نظرات
پر بیننده ها