خبرهای داغ:
رئیس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی با تشریح پروژه‌های متعدد شهرداری شیراز گفت: زیربنای فرهنگی شهر شیراز نسبت به سال 92 با یک افزایش 20 برابری روبه‌رو شده است.
کد خبر: ۸۸۵۰۷۹۳
|
۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۹
رضا محمدیان امروز  اظهار داشت: نسبت به سال 92 زیربنای فرهنگی شهر شیراز بیش از 20 برابر افزایش پیداکرده به‌گونه‌ای که به‌عنوان نمونه در سال 92 یک زمین چمن مصنوعی داشتیم و در حال حاضر 40 زمین‌داریم.
وی همچنین به کارخانه جدید تولید آسفالت اشاره کرد و گفت: کارخانه آسفالت جدید با ظرفیت 250 تن در ساعت با رعایت ضوابط زیست‌محیطی در شیراز راه‌اندازی شده که تولید آزمایشی آن تا نیمه اردیبهشت‌ماه آغاز خواهد شد و قابلیت‌های بالای این کارخانه به‌گونه‌ای است که عمر آسفالت در شیراز را به 15 سال افزایش خواهد داد.
این عضو شورای اسلامی شهر شیراز افزود: این کارخانه آسفالت با ویژگی‌های منحصربه‌فرد کیفیت تولید آسفالت رنگی دارد و تراشه‌های آسفالت را می‌توان در این کارخانه تبدیل به آسفالت جدید کرد.
محمدیان ساخت چندین ساختمان برای آتش‌نشانی در چند سال اخیر را از دیگر اقدامات شهرداری برشمرد و تصریح کرد: امسال یک اعتبار 70 میلیارد تومانی برای تجهیز بیشتر سازمان اختصاص‌یافته افزون بر اینکه علاوه بر یک نرده بان 54 متری، دستگاه دوم آن نیز امسال خریداری می‌شود.
وی پارک بزرگ ارتفاعات به مساحت 430 هکتار، پارک بزرگ دراک به مساحت 580 هکتار که 20 برابر پارک آزادی است، پارک 50 هکتاری مادر، فاز دوم پارک نماز، فاز دوم پارک 20 هکتاری شهروند و... را نیز از اقدامات ارزنده در راستای فضای سبز برشمرد.
محمدیان همچنین از گشایش پل کابلی ولی‌عصر (عج) شیراز به‌عنوان بزرگ‌ترین پل کابلی کشور در اردیبهشت‌ماه امسال خبر داد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها