خبرهای داغ:
نخستین یادواره 42 شهید دانش‌آموز هنرستان فنی شهید علی‌اکبر یوسفی با حضور مسؤولان، مردم، خانواده شهدا و دانش آموزان در نمازخانه این هنرستان برگزار شد.
کد خبر: ۸۸۵۰۸۰۴
|
۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۸
نخستین یادواره 42 شهید دانش‌آموز هنرستان فنی شهید علی‌اکبر یوسفی با حضور مسؤولان، مردم، خانواده شهدا و دانش آموزان بعد از ظهر امروز در نمازخانه این هنرستان برگزار شد.
امام جمعه اقلید در این آیین با اشاره به امنیت، آرامش و عزت کنونی کشور اظهار داشت: این اقتدار و شرف زیر چتر ولایت مطلقه فقیه و از برکت خون شهدا و ایثار و ازخودگذشتگی رزمندگان به دست آمده است.
حجت‌الاسلام محمدصادق طالبی با اشاره به هدایت‌های امام (ره) و مقام معظم رهبری در انقلاب، دوران جنگ، تحریم و...و حوادث سخت و پیچیده‌ای که در عرصه‌ها و حوزه‌های مختلف برای کشور پیش آمد و می‌آید تصریح کرد: اگر ولایت مطلقه فقیه نبود، هیچ‌یک از سیاسیون قدرت استقامت و مدیریت یک‌روزه این مسائل را نیز نداشتند.
وی انتخابات را آزمونی بزرگ خواند و در پاسخ فردی که از جریان صندوق ذخیره فرهنگیان انتقاد کرد، گفت: افراد خائن، گرگ‌های در لباس میش و عنصرهای ناباب ممکن است هر جا باشند اما نباید این موضوع را به حساب نظام و اسلام و انقلاب گذاشت.
امام جمعه اقلید یادآور شد: افرادی در جنگ صفین در رکاب امیرالمؤمنین (ع) شمشیر زدند که در کربلا سر امام حسین (ع) را بریدند.
طالبی به تأکید مقام معظم رهبری درزمینهٔ رسیدگی به موضوع حقوق نجومی و ...و لزوم برگرداندن این دستبردهای خیانت‌آمیز اشاره و بابیان اینکه چه کسانی بودند که از آن‌ها دفاع کردند، سنگ آن‌ها را به سینه زدند، گفتند که غیرمتعارف است اما قانونی نیست و...، عنوان کرد: زمانی که بصیرت و فهم درستی از دین وجود نداشته باشد به خدا، پیغمبر، اسلام و دین تهمت زده می‌شود.
امام جمعه اقلید بابیان اینکه رو شدن دستان آلوده این خیانت‌کاران نشانه حقانیت نظام اسلامی است، تأکید کرد: افراد خائن و خیانت‌کاری که در گوشه و کنار کشور ازجمله ادارات و نهادها و ... لانه گزیدند، مورد تأیید اسلام نیستند.
وی در پایان سخنان خود حضور حداکثری در انتخابات را برای ادای دین به شهدا و انجام تکلیف الهی را خواستار شد و گفت: خدمت به مردم افتخار است.
ارسال نظرات
پر بیننده ها