ناحيه مقاومت بسيج شهرستان پارس آباد مغان از اول انقلاب اسلامی تاکنون 21 فرمانده را به خود دیده است که در ادامه با تعدادی از این فرماندهان آشنا می شوید.
کد خبر: ۸۸۵۰۸۵۹
|
۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از پارس آباد به نقل ازآران مغان، ناحيه مقاومت بسيج شهرستان پارس آباد مغان از اول انقلاب اسلامی تاکنون 21 فرمانده را به خود دیده است، از ابراهيم باقرزاده در سال 1360 تا سرهنگ مطلب شاهي که از سال 94 تا کنون فرماندهي ناحيه مقاومت بسيج شهرستان پارس آباد را بر عهده دارد.

در همين ارتباط، با هدف ایجاد محبت و فضای صمیمی بین فرماندهان اسبق سپاه و بسيج شهرستان پارس آباد، بنا به دعوت سرهنگ مطلب شاهي فرمانده ناحيه مقاومت بسيج پارس آباد از ميان 20 فرمانده اسبق اين شهرستان، 10 تن از اين فرماندهان به همراه خانواده هايشان در سپاه شهرستان پارس آباد حاضر شده و مورد استقبال گرم فرمانده و پيشكسوتان اين ناحيه قرار گرفتند.

سرآغاز تشكيل سپاه در پارس آباد مغان برمي گردد به اول تير ماه سال 1360 ؛ آن زمان كه با تشكيل يك پايگاه مستقل وابسته به استان آذربايجان شرقي كارش را در اين شهرستان شروع كرد و بعدها با استان شدن اردبيل از آذربايجان شرقي جدا و بصورت مستقل و زير نظر سپاه استان اردبيل تا كنون فعاليت مي كند.

ايستاده از پایین رديف اول سمت راست: صالح ماهري - غلامعلي كيانپور

ايستاده از رديف دوم سمت راست: سيد مصطفي حسيني - يعقوبعلي صحرايي - جهانگير امامي - اله شكر فخيمي و حسن صادقي

ايستاده از رديف سوم سمت راست: سلامت صفري - مطلب شاهي (فرمانده فعلي سپاه ناحيه پارس آباد) - شكر عبدي و عباس نوظهور

در ادامه تصاويري از فرماندهان اسبق سپاه و بسج شهرستان پارس آباد را مشاهده مي كنيد.


///

///

///

.

ارسال نظرات