خبرهای داغ:
فرمانده سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان با اشاره به مأموريت هاي مختلف سپاه و بسيج در حوزه هاي گوناگون گفت:‌ دفاع از انقلاب، مرزهاي اعتقادي و جبهه مقاومت از جمله مأموريت هاي اساسي و مهم سپاه است.
کد خبر: ۸۸۵۰۸۸۸
|
۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۲
به گزارش خبرنگار خبرگزاري بسيج در سمنان، سردار سيدمحمدتقي شاهچراغي در نشست بصيرتي كه با حضور پاسداران سپاه استان سمنان در حسينيه ثارالله اين يگان برگزار شد، اظهار داشت: سلامت دين و روح هر دو از اهميت بالايي برخوردار هستند كه انسان بايد هر دو اين مؤلفه را در دست يابي به قله هاي رفيع انسانيت مورد توجه جدي قرار دهد.

وي با تأكيد بر اهميت دو مؤلفه انسان ساز ايمان و توكل گفت: خداوند همه جا ناظر و شاهد بر اعمال انسانهاست؛‌ بنابراين بايد كوشيد كه با تقويت ايمان و توكل بر ذات اقدس اله با انجام واجبات و پرهيز از محرمات بنده اي شايسته براي خداوند باشيم.

فرمانده سپاه قائم آل محمد(عج)‌استان سمنان با بيان اينكه مجموعه سپاه مجموعه اي سالم و سلامت است، افزود: با توجه به اينكه در آستانه هفته سلامت قرار داريم در خصوص مباحث بهداشتي و سلامت اقدامات بسيار شايسته اي در حد بضاعت و توان انجام شده است كه البته نياز است بيش از پيش به آن توجه شود.

سردار شاهچراغي در ادامه به مأموريت هاي مختلف سپاه و بسيج در حوزه هاي گوناگون اشاره كرد و گفت:‌ دفاع از انقلاب، مرزهاي اعتقادي و جبهه مقاومت از جمله مأموريت هاي اساسي و مهم سپاه است.

وي با تأكيد بر اينكه پاسداران بايد هميشه آمادگي انجام هر گونه مأموريت را داشته باشند و پاسداري حكم مي كند كه در مسير انقلاب اسلامي گام برداريم، بيان داشت: در حوزه برنامه هاي بسيج نيز تكيه اصلي بر حوزه مسائل فرهنگي،‌اجتماعي، سياسي و دفاع از نظام است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها