خبرهای داغ:
دبیر جبهه فرهنگی خاتم‌الاوصیا گفت: به کسی رأی دهید که در مقابل کدخدا بایستد و انقلاب اسلامی را در مسیر درست خود به پیش ببرد.
کد خبر: ۸۸۵۰۸۹۳
|
۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۵

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، حسین یکتا در تجمع نبرد عزم‌ها و اراده‌ها که به مناسبت روز بعثت پیامبر(ص) در مسجد ولایت شهر قزوین برگزار شد، اظهار کرد: در لحظه بعثت 14 کنگره طاق کسری فرو ریخت و امام خمینی‌(ره) اینگونه تفسیر کرد که در قرن 14 اتفاق خاصی رقم می‌خورد و آن اتفاق به وقوع پیوستن انقلاب اسلامی بود.

وی افزود: در دوران دفاع مقدس منطقه فاو از اهمیت بالایی برخوردار بود و دشمن باوجود نداشتن تجربه، به جنگ شبانه‌روزی آورد و یک رزم در آن منطقه 70 شب طول کشید و به نبرد کارخانه نمک معروف شد؛ ایران در آن منطقه شهدای بسیاری فدای انقلاب کرد و به همین دلیل است که هنوز هم در منطقه فاو تفحص شهدا ادامه دارد.

دبیر جبهه فرهنگی خاتم‌الاوصیا اضافه کرد: تمام رزمندگانی که در دوران دفاع مقدس شهید شدند ستون‌ها و سرمایه‌های کشور محسوب می‌شدند و به همین دلیل است که امام خمینی(ره) فرمودند سال‌ها باید بگذرد تا بتوان شهدا را شناخت و جایگاه شهدا مشخص شود.

یکتا بیان کرد: از سخنان رهبر معظم انقلاب اسلامی مشخص است که در جهان غرب از هم گسیختگی مشاهده می‌شود و آمریکا هزینه بسیاری برای متلاشی کردن اتحاد جماهیر شوروی پرداخت و دولت عراق را در دست گرفت تا امپریالیسم و دهکده جهانی را شکل دهد اما امام خمینی(ره) در سال 1357 تمام برنامه‌های آمریکا را نقش بر آب کرد و آمریکا در برابر قدرت ایران قد خم کرد.

وی یادآور شد: در حال حاضر که چند کشور با موضوع داعش دست و پنجه نرم می‌کند، ایران در زمان انقلاب از این امتحان سربلند بیرون آمد و گواه این موضوع اسرای جنگی 18 کشور مختلف در داخل ایران بودند؛ به دلیل ولایت‌مدار بودن مردم ایران فرهنگ و پیام انقلاب اسلامی به دورترین نقاط جهان رسیده است.

دبیر جبهه فرهنگی خاتم‌الاوصیا عنوان کرد: امام خمینی(ره) فرمودند که این جبهه دانشگاه است و در دوران دفاع مقدس مشاهده شد که شهدا به سایر رزمندگان درس ایثار، خودشناسی و بسیاری از خصوصیات انسانیت را تعلیم دادند و به دلیل خون پاک شهدا بود که در سال گذشته مردم از 40 کشور مختلف به شلمچه سفر کردند و ازدحام جمعیت در شلمچه به وجود آمد.

یکتا تصریح کرد: مرکز فرماندهی غرب، اسرائیل است اما رهبر معظم انقلاب اسلامی فرمودند که اسرائیل 25 سال آینده را نمی‌بیند و مقام معظم رهبری کذب نمی‌گوید و می‌توان مشاهده کرد که قدرت گذشته در اسرائیل وجود ندارد و جهان غرب هم واقف به این موضوع است اما دل برخی از مردم کشور لرزیده و این واقعیت را نمی‌پذیرند.

وی مطرح کرد: دنیا بین ظهور و سقوط گیر کرده و به این دلیل است که رهبر معظم انقلاب اسلامی فرمودند نبرد عزم‌ها و اراده‌ها آغاز شده و خرمشهرها در پیش رو داریم و در جای دیگر فرمودند که ما در پیچ مهم تاریخ قرار داریم و معقولانه است که جهان غرب، داعش را به وجود آورد و در این زمینه از هرچه در توان داریم دریغ نکنیم چراکه آخرین نفس‌های خود را می‌کشد و مردم ایران بدانند که خبری در راه است.

دبیر جبهه فرهنگی خاتم‌الاوصیا گفت: بنیان انقلاب اسلامی محکم است و قطره‌ای از خون شهدا هدر نرفته است چراکه امام خمینی‌(ره) فرمودند، عشق به شهادت در جوانان انقلاب اسلامی از علائم نزدیک بودن به ظهور است و مردم باید در برخی از رفتار خود به دهه 60 بازگردند و مسجد محل تجمع مردم شود، مشکلات اساسی جامعه از جمله طلاق و اعتیاد و غیره در این مکان مقدس رفع شود و انقلابی بی‌قرار بودن در چهره مردم دیده شود.

یکتا خاطرنشان کرد: انتخابات ریاست جمهوری نزدیک بوده و این انتخابات از اهمیت بالایی برخوردار است و پس از انتخابات سال جاری ایران می‌تواند پیشرفت را در خود ببیند، پس حضور در انتخابات بسیار مهم است و باید شخص اصلح انتخاب شود.

وی خطاب به مردم افزود: به کسی رأی دهید که در مقابل کدخدا بایستد و انقلاب اسلامی را در مسیر درست خود به پیش ببرد.

1008/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها