خبرهای داغ:
معاون روابط سپاه امام علی بن‌ابیطالب(ع) گفت: فرمایشات رهبری خط قرمز سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است چرا که سپاه این فرمایشات را فصل‌الخطاب دانسته و برای تحقق خواسته‌های ایشان در جامعه از هیچ اقدامی دریغ نمی‌کند.
کد خبر: ۸۸۵۰۹۱۲
|
۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۲۱:۳۱
فرمایشات رهبری خط قرمز سپاه است / سپاه برای بصیرت‌افزایی مردم تلاش می‌کند
علی تقوایی امروز در گفتو گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در قم، با تاکید بر اینکه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ضامن ماندگاری ارزش‌ها و آرمان‌های امام خمینی(ره) است، اظهار کرد: این مجموعه از ابتدای مسیر خود تابع ولایت فقیه بوده و در این مسیر از ارزش‌ها و آرمان‌ها به خوبی حراست کرده است و این روند را تا پایان مسیر انقلاب که سپردن پرچم انقلاب به دست امام زمان(عج) است، را ادامه می‌دهد.

وی اضافه کرد: رهبر انقلاب اسلامی توطئه‌های دشمن را شناسایی و به خوبی راهکارهای مقابله با آنها را برای مردم و مسؤولان تبیین کرده‌اند به همین علت همگان باید نسبت به تحقق دستورات ایشان اهتمام جدی داشته باشیم.

معاون روابط عمومی سپاه امام علی بن‌ابیطالب(ع) با بیان اینکه پاسداران سپاه نسبت به فرمایشات رهبر انقلاب اسلامی نگاهی ویژه دارند، خاطرنشان کرد: فرمایشات رهبری خط قرمز سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است چرا که سپاه این فرمایشات را فصل‌الخطاب دانسته و برای تحقق خواسته‌های ایشان در جامعه از هیچ اقدامی دریغ نمی‌کند.

وی با اشاره به اینکه عمل به فرمایشات رهبری سبب موفقیت کشور در عرصه‌های مختلف می‌شود، تصریح کرد: اکنون در بسیاری از مجموعه‌هایی که به صورت مستقیم با نظر رهبر انقلاب اسلامی مدیریت می‌شود توانسته به پیشرفت‌ها و دستاوردهای بسیاری برسیم.

تقوایی با تاکید بر اینکه تجهیزات و نیروی نظامی ایران کشورهای استکباری را هراسان کرده است، عنوان کرد: نیروهای مسلح کشور به ویژه سپاه در راستای عمل به خواسته‌های رهبر انقلاب اسلامی از جمله رسیدن به خودکفایی در عرصه نظامی تلاش‌های بسیاری را دنبال کرده‌اند و اکنون به برکت این تلاش‌ها قدرت نظامی ایران در سطح منطقه و جهان کم‌نظیر است.

وی از تاکید رهبر انقلاب اسلامی نسبت به بصیرت‌افزایی در میان اقشار مختلف جامعه اسلامی یاد کرد و گفت: سپاه در این راستا آگاهی نیروهای خود را افزایش داده و برای بصیرت‌افزایی اقشار مختلف مردم تلاش می‌کند.

معاون روابط عمومی سپاه امام علی بن‌ابیطالب(ع) وجود مدیریت و روحیه جهادی را از عوامل موفقیت در عرصه نظامی دانست و عنوان کرد: این روحیه باید در عرصه‌های مختلف کشور ترویج شود تا بتوانیم کشور را از چالش‌های اقتصادی و فرهنگی بیرون آورده و به سمت پیشرفت بیشتر حرکت کنیم.

ارسال نظرات