قابل توجه رسانه‌های دولتی و وابسته به بودجه‌ عمومی؛
با تصمیم وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، ورود کلیه رسانه های وابسته به دولت و وابسته به بودجه‌ عمومی به کارزار تبلیغاتی انتخابات، ممنوع اعلام شد.
کد خبر: ۸۸۵۰۹۳۴
|
۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۲
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان: مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان صبح امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه ضمن دعوت مردم به حضور حداکثری در انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا، خاطر نشان کرد: اطلاع رسانی درست، دقیق و پرهیز از تهمت و رعایت اخلاق رسانه ای باید سرلوحه همه رسانه ها قرار گیرد.

ناصر مقدم افزود: برگزاری انتخابات و شور انتخاباتی و حضور حداکثری مردم و خلق حماسه انقلابی، یأس و ناامیدی را در دل دشمنان بوجود خواهد آورد.

وی از واگذاری پروژه های عمرانی نیمه تمام فرهنگی در کشور به بخش غیردولتی خبر داد و گفت: 4 پروژه سالن نمایش فرهنگسرای ایجرود، هنرستان هنرهای تجسمی و موسیقی دخترانه زنجان، تالار بزرگ شهر زنجان و کتابخانه مرکزی زنجان در استان مربوط به اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی است که بزودی امکان واگذاری و تکمیل آن توسط بخش غیردولتی صورت خواهد گرفت.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان همچنین افزود: واگذاری مدیریت مراکز فرهنگی و هنری استان زنجان شامل شهرستانهای ابهر، خدابنده، خرمدره، طارم و ماهنشان خواهد بود که اطلاعیه آن هفته آینده منتشر خواهد شد.

مقدم از اجرای 45 برنامه فرهنگی و هنری در سال 96 خبر داد و گفت: 9 برنامه در سه ماهه اول برگزار خواهد شد.

وی همچنین از اجرای ارکستر ملی ایران در زنجان خبر داد و گفت: این اجرا 21 و 22 اردیبهشت با حضور دکتر محمد اصفهانی برگزار خواهد شد.

ارسال نظرات