خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه همدان با بیان اینکه سپاه بازوی قدرتمند دفاع از نظام مقدس جمهوری اسلامی است، گفت: این نهاد مقدس در تمام نقاط دنیا از مستضعفان و ارزش‌های اسلام و انقلاب در تمام ابعاد دفاع می‌کند.
کد خبر: ۸۸۵۰۹۳۷
|
۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۲

سرهنگ حسن برزگر در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان با تبریک سالروز تأسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به فرمایشات امام خامنه ای(مد ظله العالی) اظهار داشت: سایر نهادها و دستگاه‌های کشور بعضاً پس از انقلابی که شکل گرفت، انقلابی شدند ولی سپاه پاسدران جمهوری اسلامی از همان ابتدا انقلابی متولد شد که این نکته حائز اهمیت است.

وی با اشاره به ضرورت تأسیس سپاه پاسدران با بیان اینکه پس از تشکیل انقلاب اسلامی و ایجاد نظام کارآمد دشمنی‌ها و توطئه‌گری‌ها علیه این نظام آغاز شد، عنوان کرد: در آن شرایط باید نهادی ایجاد می‌شد که از این نظام و انقلاب مراقبت و پاسداری کند.

فرمانده سپاه ناحیه همدان تشکیل سپاه پاسدران به عنوان نهادی در راستای پاسدرای و مراقبت از آرمان‌های انقلاب را ناشی از نگاه بلند و تدبیر حکیمانه امام راحل دانست و بیان داشت: سپاه پاسداران جمهوری اسلامی از همان اولین ساعات انقلاب متولد شد.

* سپاه در تمام صحنه‌های خطر سد محکمی در برابر دشمنان

وی با بیان اینکه سپاه در تمام صحنه‌های خطر همواره مدافع و سد محکمی در برابر دشمنان بوده است، گفت : سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در بسیاری از عرصهها همواره خود را به عنوان اصلی‌ترین مدافع حریم نظام جمهوری اسلامی مطرح کرده است.

برزگر با اشاره به اینکه نظام جمهوری اسلامی ایران بدون سپاه قابل تصور نیست به تبیین چرایی خصومت‌ورزی دشمنان علیه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی پرداخت و تصریح کرد: آنچه باعث دشمنی‌ها و خباثت‌های جبهه دشمن علیه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شده است عدم تحمل این نهاد انقلابی به عنوان مهمترین مانع فراروی سیاست‌ها و راهبردهای ضدانقلابی آنان بوده است.

وی سپاه را با عنوان بازوی قدرتمند دفاع از نظام مقدس جمهوری اسلامی خواند و ابراز داشت: این نهاد مقدس در تمام نقاط دنیا از مستضعفان و ارزش‌های اسلام و انقلاب در تمام ابعاد دفاع می کند.

فرمانده سپاه ناحیه همدان با تاکید بر اینکه سپاه نيروی ارزشی و پر افتخاری است که کارنامه درخشانی دارد، یادآور شد : سپاه در تمام عرصه ها، در عرصه دفاع مقدس، عرصه فرهنگی ، علمی، سازندگی و دیگر عرصه ها نقش خود را به خوبی ایفا کرده و خود را پاسدرا انقلاب اسلامی می داند.

انتهای پیام /

ارسال نظرات