ابراهیم رزاقی گفت: مسئولین در دولت یازدهم نگرانی در مورد معیشت مردم ندارند. دولتمردان دغدغه هایی همچون بیکاری، گرسنگی و بی‌خانمانی را ندارند.
کد خبر: ۸۸۵۰۹۵۵
|
۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۷:۳۹

ابراهیم رزاقی در گفتگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری بسیج، اظهار داشت: متاسفانه حمایت از ثروتمندان در بانک‌ها هم دیده می‌شود. بانک‌ها همچون دولت درصدد نیستند تا ثروتمندان مورد شناسایی قرار بگیرند. دولت و بانک در زمینه عدم شناسایی ثروتمندان اهدافی را دنبال می‌کند از اینرو سود حاصله فراوانی را کسب می‌کنند.

 وی با بیان اینکه قانون از کجا  آورده ای برای ثروتمندان ضروری است افزود: بارها این سوال از طبقه اشراف و مدیران پرسیده شده است ولی پاسخ قانع کننده ای دریافت نشده است.

وی اضافه کرد: متاسفانه مسوولین در دولت یازدهم نگرانی در مورد معیشت مردم ندارند. دولتمردان دغدغه هایی همچون بیکاری، گرسنگی و بی‌خانمانی را ندارند. بارها به دولتمردان مطرح شده است که کشورمان را همتراز با کشور آمریکا قرار ندهند. انتظار نمی‌رود که در یک کشور اسلامی، عده‌ای از فقر و نداری بمیرند و عده‌ای دیگر به لحاظ پولداری منفجر شوند.

رزاقی خاطر نشان کرد: با وجود اینکه قانون حذف یارانه ثروتمندان در مجلس هم آمده است ولی عزم جدی در دولت دیده نمی‌شود. یارانه ثروتمندان  باید توسط دولت حذف شود.

رزاقی در ادامه بیان داشت: دولت قصد ندارد که ثروتمندان را مورد شناسایی قرار دهد.

وی اضافه کرد: بسیاری از ثروتمندان صاحبان بنگاه های اقتصادی متعددی هستند و از امکانات فراوان بانک‌ها هم برخوردار بوده و نقش زیادی در واسطه گری مالی و تجهیز و تخصیص منابع خود را دارند.

ارسال نظرات